Poniedziałek, 2020-09-14 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Skup przepracowanego oleju, zasady bezpieczeństwa
Olej przepracowany nazywamy także olejem zużytym. Do grupy olejów przepracowanych zaliczamy wszelkiego rodzaju oleje smarowe bądź przemysłowe, które nie nadają się już do dalszego stosowania w swojej pierwotnej roli.

Postaw na denim we Wrocław Fashion Outlet
Jest ponadczasowy. Świetnie sprawdza się podczas chłodniejszych i cieplejszych dni. W domu. Biurze. Szkole. We Wrocław Fashion Outlet ruszył czas jeansobrania, czyli okazji na denimowe stylizacje z rabatami nawet do – 70%. Do końca września trwa tam także akcja Zasadź z nami las
Commvault udostępna zaktualizowaną ofertę inteligentnych narzędzi do zarządzania danymi
Firma Commvault ogłosiła dostępność dodatków do swojej oferty inteligentnego zarządzania danymi (Intelligent Data Management). Zaktualizowana oferta upraszcza zarządzanie danymi i jest zoptymalizowana pod kątem chmury.
Żabka Polska na rzecz etyki w reklamie. Sieć członkiem Rady Reklamy
Żabka Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Tym samym sieć wspiera działania przyczyniające się do budowania wiarygodnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.

Modern classic w stylowym apartamencie
Styl art deco nieustannie inspiruje architektów wnętrz swoim niepowtarzalnym charakterem i pięknem form. Nie tylko w swojej pierwotnej formie, ale również w nieoczywistych nawiązaniach.

EQ2 na półmetku budowy
W budynku biurowym EQ2, realizowanym przez Grupę Waryński w Warszawie u zbiegu ulicy Wschowskiej z Ordona, rozpoczęły się już prace związane z wykończeniem wnętrz części wspólnych. Ku końcowi zmierza również montaż szklanej elewacji.

Nowoczesny okap kuchenny - niezbędne urządzenie w kuchni Twoich marzeń.
Nowoczesny okap kuchenny - niezbędne urządzenie w kuchni Twoich marzeń.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha - wynika z badań Ipsos dla Huawei
Co piąty Polak (21%) deklaruje, że korzysta już z inteligentnego zegarka, a 63% polskich konsumentów rozważa jego zakup – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei.
Polacy zwolennikami atrakcyjnego i bezpiecznego wypoczynku na działce
Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Castorama Polska

„Młodzi Tytani: Akcja!” już niebawem na Cartoon Network!
Piątka nastolatków i ich niesamowite przygody – Młodzi Tytani wracają w szóstym sezonie serialu! Oprócz brawurowych pojedynków i dobrego humoru, najnowsze odcinki to także wycieczki w nieznane oraz niespodziewane zwroty akcji. Premiera już 21 września na Cartoon Network!
Okna jak z drewna
Orzech, daglezja, mahoń czy może dąb? A jeśli ten ostatni to naturalny, vintage, złoty czy bagienny? Oferta okien PVC ubranych w drewnopodobne folie jeszcze nigdy nie była tak różnorodna. Jakie wzory są dziś najpopularniejsze? I dlaczego zainteresowanie nimi wciąż rośnie?

Jak czarny bez może wzmocnić Twój organizm?
Czarny bez jest darem od natury. Jego kwiaty oraz owoce mają właściwości lecznicze, które są wykorzystywane w medycynie ludowej od pokoleń. Dlaczego czarny bez jest tak cenną rośliną i w jaki sposób może Cię wzmocnić? Sprawdź!
Forfait Ripple - avis et analyse du produit
Les forfaits d'investissement avec de la cryptomonnaie sont un type de produits, qui sont sur le marché depuis un certain temps. Il est donc temps pour une évaluation honnête - cela vaut-il la peine d'investir votre temps dans la découverte de ce type de formation en investissement ?

Kompletna strefa prysznicowa z Basic Complete od SANPLAST SA
Kompletna strefa prysznicowa z Basic Complete od SANPLAST SA

GK RAFAMET podsumowuje I półrocze 2020 roku i pokazuje znakomity lipiec!
Grupa Kapitałowa RAFAMET podsumowuje wyniki finansowe uzyskane w I półroczu bieżącego roku.
e-point SA wchodzi z sektor publiczny. Wygrywa przetarg dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej
e-point SA rozbuduje dla UKE system Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji. Projekt jest wynikiem przetargu, ogłoszonego w kwietniu bieżącego roku.

Zdrowe fit śniadanie w 5 minut!
Pomysłowe i niebanalne rozwiązanie idealne na rozpoczęcie dnia! Szybkie i zdrowe, pełnowartościowe fit śniadanie w słoiku, które skomponujemy w 5 minut dzięki bakaliom HELIO Natura!

Pierwsza edycja Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego zakończona!
Oliwski Budżet Sąsiedzki (OBS) to projekt wsparcia finansowego dla inicjatyw zgłaszanych przez mieszkańców dzielnicy. Jego celem jest podniesienie jakości ich życia, modernizacja otaczającej przestrzeni oraz wprowadzanie rozwiązań, które rozwiną lokalne interakcje.

Krocząc ścieżką wolności – zamki i dwory na Drodze Wolności
Na przestrzeni historii obserwujemy niesłabnące pragnienie ludzi do wolności, które przez wieki przejawiało się w różnych formach. Ostatnie wydarzenia na Białorusi przypomniały nam o znaczeniu wolności i pokazały potencjał pokojowych protestów.
Rogatek wraca na ekrany – jesienne nowości w Kampanii Kolejowe ABC
Dzieci mogą już oglądać najnowszy spot edukacyjny Kampanii Kolejowe ABC, w którym bohater akcji, nosorożec Rogatek, uczy kulturalnego podróżowania pociągiem!
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Definicja różnorodności – obróbki blacharskie - Blachy Pruszyński
Znacznie rzadziej mówi się o obróbkach blacharskich niż o samych materiałach pokryciowych. Nie oznacza to jednak, że są one mniej istotnym elementem układanki, jaką jest pokrycie dachowe.
Aż cztery nowe lokale w czerwcu - ekspansja Starbucks
W czerwcu Starbucks otworzył cztery nowe lokale, w tym w Kielcach i Kaliszu, gdzie marka wcześniej nie gościła. Nowe kawiarnie pojawiły się również w Lublinie i Rzeszowie. Dzięki tym lokalizacjom Starbucks jest jeszcze bliżej swoich Gości, oferując aromatyczną kawę i wyjątkową atmosferę.
Wnętrza w klimacie wakacyjnej sjesty
Lato to nie tylko pora roku, ale też stan ducha, który warto zaprosić do wnętrz. Wypełnione światłem lekkie aranżacje, jasne kolory i naturalne materiały pomogą zatrzymać wakacyjny nastrój na dłużej. Oto kilka pomysłów, jak wprowadzić do wnętrz tchnący relaksem klimat lata.
Najczęściej czytane artykuły:
Praktyki Mars Polska w raporcie FOB
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i podejście do biznesu w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”.
Złap swoją paczke i dołącz do zabawy razem z M&M'S
Marka M&M’S® rozpoczęła nową akcję promocyjną, której celem jest zachęcenie do wspólnego spędzania czasu z bliskimi – rodziną i przyjaciółmi. W ramach towarzyszącej kampanii loteryjnej, trwającej do 29 czerwca bieżącego roku, uczestnicy mają szansę wygrać vouchery na festiwale oraz koncerty.
Kolorowy czerwiec w Nowym Rynku - Festiwal Baniek, Święto Holi i Laser Tag
Czerwiec w galerii Nowy Rynek zapowiada się wyjątkowo barwnie i emocjonująco. Już w sobotę 21 czerwca plac od ul. Podwale zamieni się w magiczny świat baniek mydlanych oraz rozbłyśnie kolorami podczas Święta Holi. Ponadto w galerii została otwarta nowa atrakcja dla klientów – strefa Laser Tag.
Weekendowe DIY: Malujemy drzwi
Drzwi, choć bywają traktowane jako wizytówka domu, z reguły są niedocenianym elementem aranżacji. Mają one jednak spory potencjał dekoracyjny, dlatego warto poświęcić im więcej uwagi. Stare drzwi, zwłaszcza jeśli nadamy im nietypowy kolor, mogą stać się designerską perełką.
Kupuj w secondhandach i chroń planetę – każdy zakup to nowy dobry uczynek!
W dobie kryzysu klimatycznego i coraz większego nacisku na zrównoważony rozwój, nasze codzienne wybory mają ogromne znaczenie. Jednym z najprostszych sposobów, aby realnie wpłynąć na środowisko, jest zmiana sposobu robienia zakupów.