Czwartek, 2020-10-01 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Czekoladowe historie E.Wedel dostępne w podcastach!
Już 1 października swoją premierę będzie miał pierwszy odcinek z serii podcastów przygotowywanych przez E.Wedel we współpracy z najlepszymi polskimi twórcami. W pierwszej kolejności zapraszamy na kanał Karola Paciorka - Imponderabilia.
Peeling - niezbędny element pielęgnacji po lecie
Kalendarzowe lato co prawda jeszcze trwa, ale największe upały prawdopodobnie za nami. Możemy odetchnąć rześkim powietrzem i nasza skóra również ma w końcu szansę odpocząć. Po styczności ze słoną wodą, piaskiem i upalnym słońcem z pewnością przyda jej się regeneracja. Co powinna zawierać?
Pakiet Mobilności – skutki dla transportu
Pakiet Mobilności wszedł w życie 20 sierpnia br. Prace nad zmianą obowiązujących przepisów transportowych trwały ponad trzy lata i były bardzo burzliwe. Wejście w życie pakietu w ostatnim czasie jest dla przewoźników wyzwaniem, gdyż obostrzenia wprowadzane są w trudnym dla przedsiębiorców momencie.
Kamis jako pierwsza marka kulinarna rusza z własną serią podcastów!
Marka Kamis przygotowała serię lifestyle’owych audycji pod nazwą „Podcast dobrze przyprawiony”. To pierwsza tego typu inicjatywa marki z branży kulinarnej. Do świata pełnego kuchennych dźwięków i kulinarnych inspiracji słuchaczy zaprosi Paweł Loroch - dziennikarz radiowy i telewizyjny.
Sztuka sweet artu w sercu Krakowa, czyli Selfie Muzeum w Galerii Krakowskiej
Artystyczne wystawy i instalacje od kilku lat są światowym fenomenem kulturowym.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
Avenida Poznań po raz kolejny wspiera Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego
Na mózgowe porażenie dziecięce choruje już 17 milionów osób na całym świecie. W geście solidarności z nimi, co roku 6 października obchodzony jest Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego. Do akcji kolejny raz dołączyła Avenida Poznań.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
#mójHuawei – startuje nowa kampania promująca produkty marki
Huawei startuje z nową kampanią #mójHuawei promującą najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia – najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro.
Uwielbiasz tulipany w ogrodzie? – jesień to idealny czas na ich sadzenie
Jesień to idealny czas na zaplanowanie wiosennego ogrodu. Jeśli chcemy za kilka miesięcy cieszyć się kwitnącym tulipanami, właśnie teraz jest pora, aby je zasadzić.
Domowy warsztat – proste majsterkowanie z Netto
Przyjęło się, że majsterkowanie to głównie domena mężczyzn. Jednak zestaw odpowiednich i prostych w użyciu narzędzi przyda się również każdej kobiecie.
W Szczecinie rusza nowa klinika leczenia niepłodności
Ogólnopolska sieć Klinik Bocian otwiera nowy ośrodek leczenia niepłodności w Szczecinie. Jest to jednocześnie pierwszy oddział tej sieci w województwie zachodniopomorskim, w którym pacjenci będą mogli również podejść do procedury in vitro.
PAT&RUB BY KINGA RUSIN EKOAMPUŁKA 3 ANTYOKSYDACYJNA – idealny produkt na przebarwienia
Intensywna kuracja antyoksydacyjna, która zapewnia poprawę kondycji skóry. Zawiera wyłącznie naturalne składniki o właściwościach przeciwrodnikowych, które pomagają odtworzyć prawidłową strukturę uszkodzonych cząsteczek oraz opóźnić procesy starzenia się skóry.
Smacznie i zdrowo – na dzień dobry!
Znaczenie śniadania, zwłaszcza w przypadku dzieci, jest nie do przecenienia. Często jednak, przekonanie najmłodszych do zdrowego, porannego posiłku okazuje się wymagającym zadaniem.
Czas na polskie marki. Biedronka wspiera regionalnych producentów
Co łączy Andruty Kaliskie z serkiem z Garwolina? Należą do 5 najczęściej wybieranych produktów, sprzedawany w sieci Biedronka w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów”.
Infobip i WhatsApp pomagają w walce z koronawirusem w Polsce
Dzięki wsparciu Infobip Kancelaria Prezesa Rady Ministrów uruchomiła za pośrednictwem kanału WhatsApp specjalnego chatbota do informowania i odpowiadania na pytania związane z epidemią koronowirusa.
Startuje jesienna kampania EFL pod hasłem „Każdy leasing powinien być tak elastyczny”
W jesiennej kampanii EFL oferuje przedsiębiorcom elastyczne rozwiązania z pewnym partnerem – na niepewny czas. „Każdy leasing powinien być tak elastyczny” obejmuje dwie oferty promocyjne – Łatwy start i UżywaneOK. Kampania rusza 1 października br.
64 proc. osób oczekuje od pracodawcy dofinansowania do sprzętu
Przed pandemią ponad połowa ankietowanych przez ClickMeeting, polską platformę do webinarów, wcale nie pracowała zdalnie, natomiast 30 proc. robiło to częściowo. Natomiast w czasie kwarantanny społecznej, aż 88 proc. osób zaczęło pracować poza biurem.
86 proc.ankietowanych chce regulacji prawnej dla pracy zdalnej
Przed pandemią ponad połowa ankietowanych przez ClickMeeting, polską platformę do webinarów, wcale nie pracowała zdalnie, natomiast 30 proc. robiło to częściowo. Natomiast w czasie kwarantanny społecznej, aż 88 proc. osób zaczęło pracować poza biurem.
Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu – jakimi jaroszami są Polacy?
1 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu. To świetny moment, aby przyjrzeć się temu, jak Polacy podchodzą do diety bezmięsnej, co zmieniło się w tej kwestii na przestrzeni ostatnich lat. Jak się bowiem okazuje, jarskie dania stają się bardziej popularne, niż nam się wydaje.
Grupa Euler Hermes informuje o zmianie na stanowisku CEO
Wilfried Verstraete ustąpi ze stanowiska CEO z dniem 31 grudnia 2020
Wraz z nową inwestycją Nexity na Pradze pojawią się zmiany
Nexity zawarło porozumienie z m.st. Warszawa związane z budową inwestycji La Praga przy ul. Radzymińskiej i Wołomińskiej. Na jego mocy, deweloper zaangażuje się w działania konserwacyjne w zabytkowych kamienicach sąsiadujących z nową inwestycją.
NEC - Stefanie Corinth mianowana na stanowisko Senior Vice President of Sales EMEA
NEC Display Solutions Europe mianował Stefanie Corinth na stanowisko Starszego Wiceprezesa ds. Sprzedaży w regionie EMEA. Tym samym firma wzmacnia swoje zorientowane na klienta, wertykalne podejście do sprzedaży.
Zawód radcy prawnego - jak zostać radcą prawnym w Polsce?
Zawód radcy prawnego może wykonywać osoba, która spełnia określone wymagania zawarte w ustawie o radcach prawnych. Radcy prawni podobnie jak adwokaci mogą reprezentować swoich klientów przed sądami, zajmować się sprawami cywilnymi, karnymi, pracowniczymi czy gospodarczymi.
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
„KAPSUŁOWA” PIELĘGNACJA
SZAFY KAPSUŁOWE OD KILKU SEZONÓW ROBIĄ FURORĘ W MODZIE – ELIMINUJĄ PROBLEM NADMIARU UBRAŃ I UŁATWIAJĄ CODZIENNY WYBÓR STYLIZACJI. CZY KOSMETYCZKĘ MOŻNA TEŻ ZMINIMALIZOWAĆ? TAK! OTO PRODUKTY, KTÓRE SPRAWIĄ, ŻE TWOJA SKÓRA BĘDZIE PIĘKNA – BEZ WZGLĘDU NA WIEK I RODZAJ.
Postaw na siebie w majówkę
Niech majówka będzie czasem przeznaczonym na Twoje potrzeby, wypoczynek i regenerację. Ma to niebagatelne znaczenie dla zdrowia psychicznego i fizycznego.
Odpoczynek w majówkę
Wypoczynek w majówkę jest okazją do podróżowania i poznawania nowych miejsc, co niesie za sobą wiele zalet, ale również pewne wady, które warto wziąć pod uwagę.
Najczęściej czytane artykuły:
Wiarygodne i przejrzyste informacje o wpływie produktu na środowisko
Zrównoważone budownictwo w istotny sposób przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego. Kluczowe w tym kontekście są oszczędzające zasoby materiały budowlane i instalacyjne, takie jak systemy złączek zaprasowywanych Viega, dla których opracowano już Deklaracje Środowiskowe Produktu (EPD).
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie.
Na co warto zwracać uwagę w czasie ciąży? Kilka ważnych zasad
W trakcie ciąży należy przestrzegać kilku kluczowych zasad by zadbać o zdrowie swoje i dziecka.
Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią
Koncerty szantowe z widokiem na morze najczęściej kojarzą się z niewielkimi nadmorskimi barami lub występami na festiwalach organizowanych w letnich kurortach. Tymczasem Olivia Centre pokazuje, że szanty z widokiem na morze doskonale sprawdzają się też w centrum biznesowym
Kultura języka to nasza wizytówka
Warto zadbać o kulturę języka, którym się posługujemy. Jego jakość to nasza wizytówka, dlatego propagujmy poprawne wysławianie się i dbajmy o nasz język.