Agencja interaktywna Think Kong promuje narzędzia strategii
![]() |
Agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl) została partnerem merytorycznym polskiego wydania bestsellerowej książki „Problem- Rozwiązanie”. Autorem książki jest Ken Watanabe – absolwent Yale i Harvard Bussines School, wieloletni konsultant firmy doradczej McKinsey.
Książka „Problem – Rozwiązanie” wyposaża czytelnika w narzędzia pomagające w planowaniu działań i podejmowaniu decyzji. Polskie wydanie przygotowywane jest z agencją Think Kong uczy krytycznego myślenia i prezentuje strategie znajdowania rozwiązań w najbardziej optymalny sposób. Publikacja pierwotnie skierowana do dzieci, szybko została entuzjastycznie przyjęta przez świat marketingu. Pierwsze, japońskie wydanie książki w ciągu 6 miesięcy rozeszło się w nakładzie pół miliona egzemplarzy.
Agencja marketingu interaktywnego Think Kong przygotuje strategię promocji książki online. Wydawcą polskiej edycji „Problem – Rozwiązanie” jest Flashbook.pl. To pierwszy wspólny projekt wydawnictwa Flashbook.pl i agencji marketingu interaktywnego Think Kong. Książka będzie dostępna w sprzedaży w całej Polsce już w marcu b.r.
Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos.
Nadesłał:
nkilen
|