Białowieski Zdrój na ulicach dużych miast


Białowieski Zdrój na ulicach dużych miast
2012-09-06
Mieszkańcy 8 największych miast spróbowali ziołowych wersji smakowych wody Białowieski Zdrój. 5 września rozdanych zostało 100 tys. butelek wody o smaku melisy i rumianku.

Celem samplingu było zapoznanie konsumenta ze smakiem wód ziołowych i przedstawienie innowacji na polskim rynku.

W atrakcyjnych lokalizacjach Warszawy, Katowic, Krakowa, Trójmiasta, Łodzi, Wrocławia, Poznania i Lublina hostessy, ubrane w koszulki z logo ziołowej wody Białowieski Zdrój, częstowały przechodniów butelkami o pojemności 0,75l, które cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Akcja została w całości zaplanowana i zrealizowana przez zespoły promocyjne Metra (Agora).

Białowieski Zdrój to pierwsze na polskim rynku wody ziołowe.  Z uwagi na zastosowanie naturalnych ekstraktów ziołowych, to innowacyjny produkt z obszaru wód smakowych. Ziołowa wersja wód Białowieski Zdrój skierowana jest głównie do kobiet. Produkt ma atrakcyjne kolorystycznie i nowoczesne opakowanie, nawiązujące do istoty marki: spokoju, elegancji i wysokiej jakości.

Wody dostępne są w wersji niegazowanej. Obok opakowania 1,5l dostępne są butelki o innowacyjnej na polskim rynku pojemności  0,75l.

Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl