Bluerank dla Ernst & Young Academy of Business


Bluerank dla Ernst & Young Academy of Business
2012-07-18
Agencja SEM rozpoczęła współpracę z firmą szkoleniową Ernst & Young Academy of Business. Projekt obejmuje zaawansowane doradztwo w zakresie SEO.

Agencja Bluerank wspiera firmę w przygotowaniu i poprawnym wdrożeniu nowego serwisu internetowego. Ernst & Young Academy of Business to lider rynku oferujący szeroki zakres specjalistycznych szkoleń menedżerskich (m.in. finanse, prawo, podatki, zarządzanie projektami).

Po stronie agencji prace nad nowym serwisem obejmują analizę słów kluczowych oraz mechanikę wyszukiwania treści przez użytkowników. Ponadto przygotowane zostaną rekomendacje odnośnie technologicznej konstrukcji serwisu oraz optymalnego doboru i wykorzystania przyszłych treści pojawiających się na stronie.

Doradztwo w zakresie SEO

Bluerank będzie na bieżąco konsultował pracę nad nową witryną internetową Klienta. Dzięki podjęciu współpracy na wczesnym etapie projektowania strony, wspólnie wybierane są optymalne rozwiązania technologiczne, prowadzące do stworzenia serwisu zarówno funkcjonalnego oraz przyjaznego użytkownikom, jak i dostosowanego do obecnych wymogów wyszukiwarek internetowych. „Sami prowadzimy szkolenia, więc zdajemy sobie sprawę, jak istotne jest profesjonalne edukowanie rynku. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy podjąć współpracę z firmą o tak dużej renomie. Jestem pewien, że rozpoczęcie pracy już na tak wczesnym etapie projektu, zaprowadzi nas do sukcesu." - komentuje Tomasz Sąsiadek, Key Account Manager w Bluerank.

Więcej:

http://www.bluerank.pl/ http://www.academyofbusiness.pl/


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Szymon P.

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl