Chorwackie Izby Turystyczne z kampanią w Polsce
W drugiej połowie maja rozpoczęła się kampania promująca trzy regiony turystyczne w Chorwacji. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
W drugiej połowie maja ruszyła kampania dla Chorwackich Izb Turystycznych promująca trzy regiony Chorwacji – Istria, Kvarner i Zadar. Kampania jest kontynuacją działań z 2021 r., a jej celem jest zwiększenie świadomości turystycznej wśród Polaków poprzez zapoznanie z najciekawszymi zakątkami północnego i centralnego wybrzeża Chorwacji oraz wzrost liczby turystów z Polski. Każdy z tych regionów już teraz przyciąga rzesze Polaków, ale nadal wiele ciekawych atrakcji jest pomijanych podczas pobytu.
Działania realizowane są w online i obejmują publikację artykułów sponsorowanych na największych portalach horyzontalnych. Aktywności potrwają do początku wakacji. Za zaplanowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Media. Kreacje przygotował klient.
Nadesłał:
PR Communication
|