Credit Agricole udostępnia swoim klientom biznesowym aplikację SoftPos


2022-03-30
Aplikacja umożliwia płatności zbliżeniowe bez konieczności korzystania z dodatkowych urządzeń takich jak terminal płatniczy lub PIN-pad. Do obsługi procesu sprzedaży wystarczy urządzenie mobilne, takie jak smartfon czy tablet. Rozwiązanie dostarcza polski fintech SoftPos oraz firma Elavon.

— Wiemy, że coraz więcej osób woli płacić bezgotówkowo. Przedsiębiorcy muszą być więc gotowi do przyjmowania takich płatności. Zastosowanie rozwiązania SoftPos nie wymaga instalowania dodatkowych terminali ani całej infrastruktury niezbędnej do przesyłania danych. Najważniejsze jednak jest to, że wprowadzona u nas technologia spełnia wszystkie przepisowe wymagania bezpieczeństwa. – podkreśla Damian Ragan, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Credit Agricole wdraża aplikację SoftPos

Elavon SoftPos może być zainstalowana na dowolnym urządzeniu z systemem Android 8.0 lub nowszym. Aplikacja umożliwia płatności zbliżeniowe za usługi lub towary bez konieczności używania dodatkowych urządzeń takich jak terminal płatniczy czy PIN-pad. Do obsługi procesu sprzedaży wystarczy posiadanie urządzenia mobilnego.

Bezpieczeństwo metody SoftPos zostało potwierdzone przez największe organizacje płatnicze, w tym Mastercard i Visa. Certyfikaty te są gwarantem spełniania najwyższych norm bezpieczeństwa – czytamy w komunikacie.

Aplikację Elavon SoftPos można pobrać ze sklepu internetowego Google Play. Urządzenie mobilne stanie się dzięki temu standardowym terminalem płatniczym, który znamy dzisiaj z większości sklepów. Warto również dodać, że zastosowanie rozwiązania SoftPos zdecydowanie zmniejsza koszty bieżącego funkcjonowania biznesu.

— Miesięczna opłata za korzystanie z aplikacji jest nawet dziesięciokrotnie niższa od opłat za dzierżawę tradycyjnych terminali. W zależności od rodzaju oferty wynosić będzie tylko tylko 4 lub 5 zł – czytamy w komunikacie.

Na marginesie warto przypomnieć, że pod koniec zeszłego roku Łódzka Kolej Aglomeracyjna została pierwszym przewoźnikiem który wybrał rozwiązanie polskiego fintechu SoftPos (rozwijane wspólnie z Worldline) do sprzedaży biletów na pokładzie pociągu.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Klang! Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl