DIESEL synonim wolności i oryginalności z rabatem do -44%


DIESEL synonim wolności i oryginalności z rabatem do -44%
2012-08-26
Diesel to nie tylko ubrania i dodatki to także styl życia którego synonimami w przypadku tej marki są wolność i oryginalność.

Historia marki Diesel rozpoczyna się w 1979 kiedy powstaje pierwsza, męska kolekcja odzieży jeansowej. 

Nadrzędnym celem jest tworzenie i wyprzedzanie trendów, a nie jedynie podążanie za nimi. Diesel  bardzo szybko znalazł swoją niszę: młodych, niezależnych ludzi, którzy podążają własnymi ścieżkami. Już sama nazwa niosła ze sobą znaczenie, będąc awangardowym odwołaniem do kryzysu naftowego lat 70.

W roku 1981 zaczęto eksportować ubrania marki poza Włochy i otwierać sklepy za granicą. Ekspansja marki na nowe rynki nie wiązała się z ekspansją fabryk – do dziś ubrania i dodatki Diesel powstają wyłącznie we Włoszech.

Marketingowy zmysł  Renzo Rosso założyciela firmy  oraz  kontrowersyjne reklamy marki zrodziły szerokie grono fanów. W pierwszych latach istnienia, Renzo Rosso wymyślał fikcyjnych artystów i łączył ich z Dieselem. Pełne ironii i dystansu, nieraz łączące humor z polityką kampanie okazywały się strzałami w dziesiątkę niemal za każdym razem.

Diesel ma na swoim koncie m.in. współpracę z Karlem Lagerfeldem czy  Dsquared2 Jakiś czas temu ukazała się linia rowerów Diesel dla Pinarello oraz specjalna wersja Fiata 500. Firma ma w tej chwili cztery różne linie produktów: popularna Diesel, luksusowa Diesel Black Gold, dziecięca Diesel Kids oraz tańsza 55DSL.

Główna siedziba marki znajduje się w Molvenie na północy Włoch, natomiast Diesel obecny jest w 80 krajach na całym świecie. Posiada około 300 własnych salonów, jednak jego ubrania i dodatki dostępne są w ponad 5000 miejscach.

Internetowy Klub Zakupowy Markafoni  już w niedziele rozpoczyna sprzedaż zegarków tej włoskiej marki.

Zegarki będzie można kupić z rabatem do - 44%. Warto zajrzeć - tym bardziej, że w  markafoni.pl rejestracja jest bezpłatna, szybka i bezproblemowa – należy podać bowiem wyłącznie adres e-mail oraz ustalić swoje hasło dostępu do konta.

Korzyści płynące z zakupów w klubach internetowych to gwarancja oryginalności, świetne ceny, dostęp do wyselekcjonowanych, atrakcyjnych produktów, możliwość bezproblemowego  zwrotu towaru, szybki zwrot pieniędzy jeśli np. zrezygnujemy z zamówienia.

Oferta klubu zmienia się codziennie, a informacje o nowych kampaniach pojawiają się na bieżąco. Warto zaglądać regularnie, bowiem zakupowe okazje trafiają się codziennie, a ceny są wyjątkowo kuszące.      

Kontakt dla mediów:

 

Maciej Piotrowski

PR Studio

tel. +48 886 100 100

e-mail: maciej@prstudio.pl

Markafoni jest jednym z wiodących klubów zakupowych na świecie, którego oddziały funkcjonują w Australii, Grecji, Turcji, Korei Południowej i na Ukrainie – od września także w Polsce. Powstał w lipcu 2008 roku i obecnie skupia ponad 6,5 mln klubowiczów, którzy mogą nabyć markową odzież, kosmetyki, wyposażenie wnętrz oraz stylowe akcesoria taniej nawet o 70%. W swojej ofercie serwis posiada produkty ponad 1200 marek, również takich, które nie są dostępne w Polsce w tradycyjnym handlu. Klub prowadzi także Brand Shops: regularną sprzedaż najnowszych kolekcji najlepszych światowych marek. Markafoni Polska jest częścią Grupy Allegro.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

studio111

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl