Dwie twarze kobiecości w trzech odsłonach


Dwie twarze kobiecości w trzech odsłonach
2012-05-23
Nowe nutrikosmetyki z Colfarmu, makijaże na wiosnę i lato z Golden Rose oraz stuprocentowa żywność ekologiczna z Symbio, którą smakowali dziennikarze podczas śniadania prasowego w siedzibie IMR advertising by PR.

Spotkanie z przedstawicielami mediów rozpoczęliśmy od prezentacji notowanej na New Connect spółki Symbio, od 1998 roku produkującej wyłącznie certyfikowaną żywność ekologiczną.

„Nasza oferta to prawie 130 produktów spożywczych w kilku grupach produktowych. Są to: kasze, makarony, płatki, mąki, musli, konfitury i powidła, ciastka, bakalie oraz mieszanki składników do domowych wypieków. Wszystkie nasze produkty mają europejskie certyfikaty ekologiczne, są więc kontrolowane na każdym etapie powstawania – od odpowiedniej gleby w gospodarstwach po proces wytwórczy” – mówiła Sylwia Rybicka, prezes Symbio SA.

Teorię, wyjaśniającą na czym polega ekologiczność produktów, dlaczego są droższe i jak są oznakowane, dziennikarze mogli skonfrontować z ich smakiem. Przygotowane w IMR advertising by PR śniadanie składało się wyłącznie z produktów Symbio.

Menu podamy niżej, bowiem wcześniej mieliśmy jeszcze dwie prezentacje.

Ogólnie rzecz biorąc, ekologia to styl i jakość życia. Można więc powiedzieć, iż była to pierwsza odsłona „twarzy kobiecości”.

Natomiast druga odsłona, to nowa linia nutrikosmetyków Zakładów Farmaceutycznych Colfarm. Ten rodzaj odmładzania i upiększania „od wewnątrz” wzbudza coraz większe zainteresowanie. Czym wyróżniają się i jak działają nutrikosmetyki Colfarmu, obrazowo wyjaśnił dr Maciej Mikołajczyk, kierownik działu medycznego spółki.

„Skóra każdego człowieka odnawia się co 26-28 dni. Aby ją odpowiednio odżywić musimy działać na proces jej powstawania od środka, od najgłębszej warstwy. Preparaty stosowane tylko zewnętrznie mogą dać efekt krótkotrwały. Nasze nutrikosmetyki sięgają do źródła, aż do warstwy podskórnej, przenikając następnie przez skórę właściwą do naskórka, nawilżając ją, wzmacniając odporność i wspierają procesy metaboliczne zachodzące w skórze” – wyjaśnił Maciej Mikołajczyk.

Również nowym produktem Colfarmu jest suplement diety Slim & Beauty.

„Oryginalność tego preparatu w kapsułkach polega na połączeniu wyciągu z alg morskich i sproszkowanych owoców opuncji. Taka kompozycja składników aktywnych pozwala spalać tkankę tłuszczową i ułatwia utratę wagi ciała bez ryzyka wypłukiwania z organizmu minerałów. Oczywiście, ważny jest też nawyk codziennego, odpowiedniego odżywiania” – przekonywał Konrad Urban, dyrektor marketingu spółki.

„Podjęliśmy się promowania nutrikosmetyków i suplementu diety Slim & Beauty spółki Colfarm ze względu na ich uniwersalność stosowania przez szeroką grupę dbających o styl i jakość życia kobiet i mężczyzn. Ponadto, zostaliśmy zapewnieni, iż badania konsumenckie przeprowadzone przez Colfarm potwierdziły, iż działają one odżywczo na skórę, włosy oraz paznokcie. Wspierają procesy metaboliczne zachodzące w skórze, a także odpowiednio ją nawilżają” – podsumowała Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

Trzecią odsłoną „twarzy kobiecości” był wykład i pokaz makijażu wiosenno-letniego nowymi kosmetykami Golden Rose. Wizażystka Agnieszka Sęczkowska wykonała różne rodzaje makijażu na twarzach dziennikarek objaśniając co, jak i dlaczego wypada stosować, nadążając za modą.

W takich okolicznościach kurtyna oficjalnych pokazów zapadła. Nadszedł czas śniadania. Jako się rzekło, sporządzonego wyłącznie z produktów Symbio. Wymieńmy je: zapiekanka z ekologicznej kaszy jaglanej z suszonymi śliwkami; pilaw z ekologiczną fasolką mung i mięsem wołowym; ekologiczny makaron orkiszowy z warzywami; sałatka z ekologiczną ciecierzycą; surówka z ekologiczną kaszą orkiszową; muffinki czekoladowo-owsiane z ekologicznej mąki kukurydzianej oraz ekologicznych otrębów owsianych i pszennych; koktajl z ekologicznymi płatkami owsianymi; ekologiczne ciasteczka owsiane z orzechami i rodzynkami. Do tego ekologiczne konfitury, dżemy, soki, a jeśli ktoś sobie życzył, to herbatę lub kawę mógł posłodzić ekologicznym cukrem trzcinowym demerara. IMR advertising by PR 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

IMR advertising by PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl