Mistrzyni Ironmana, Lucy Charles-Barclay w drużynie ASICS


Mistrzyni Ironmana, Lucy Charles-Barclay w drużynie ASICS
2022-05-05
ASICS podpisał kontrakt z Lucy Charles-Barclay – triathlonistką i panującą mistrzynią świata w Ironman 70.3. W ramach współpracy, Brytyjka dołączyła do globalnego zespołu ambasadorów japońskiej marki.

Bieganie zawsze stanowiło dla mnie pewien rodzaj wolności. Dzięki niemu odkrywam świat i oczyszczam umysł. Cieszę się, że dołączyłam do drużyny ASICS. Firma doskonale rozumie korzyści, jakie sport niesie zarówno dla ciała, jak i umysłu, a także dostarcza najwyższej jakości sprzęt, wspierający wejście na jeszcze wyższy poziom – powiedziała Lucy Charles-Barclay.

 

Brytyjka uprawia triathlon od 2014 roku. Wcześniej, przez dziesięć lat koncentrowała się na karierze pływackiej. Na zawodowstwo przeszła natomiast w 2016 roku, szybko dołączając do światowej, triathlonowej elity. W ubiegłym roku osiągnęła swój największy dotychczasowy sukces, triumfując w mistrzostwach świata Ironman 70.3 w St George w stanie Utah w Stanach Zjednoczonych. W spektakularnym zwycięstwie pomogły jej wówczas buty ASICS METASPEED SKY. – Był to zdecydowanie najszybszy model spośród wszystkich testowanych przeze mnie z wkładką karbonową. Czułam się w nich bardzo pewnie podczas treningów, dlatego ostatecznie poniosły mnie do mojego pierwszego mistrzostwa świata w triathlonie – dodała Charles-Barclay.

 

Jesteśmy dumni i podekscytowani, że oficjalnie możemy powitać Lucy w naszym globalnym zespole ambasadorów. Lucy ma za sobą wspaniały sezon, a jej talent oraz determinacja pomogły osiągnąć sukces w jednej z najtrudniejszych dyscyplin sportowych. Poza tym, że ściga się w naszych butach, wyznajemy tożsame wartości w myśl filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – podsumował Olivier Mignon, dyrektor marketingu sportowego w ASICS.

 

Charles-Barclay obecnie wraca do zdrowia po kontuzji biodra. W ciągu najbliższych miesięcy ma wrócić do regularnych startów. Zawodniczka nie tylko będzie korzystać ze sprzętu ASICS, ale także jej wizerunek będzie obecny w działaniach marketingowych marki, jak między innymi dedykowane spotkania prasowe, eventy sportowe oraz kampanie digitalowe czy instorowe.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

2pr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl