MyForce idzie na Raisemane i Kickstarter z interaktywną bluzą!


MyForce idzie na Raisemane i Kickstarter z interaktywną bluzą!
2022-02-24
MyForce startuje z kampanią promującą interaktywną bluzę, która pozwala jeszcze bardziej niż dotychczas zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości zacierając granice między tym co wirtualne a tym co namacalne.

MyForce startuje z kampanią promującą interaktywną bluzę, która pozwala jeszcze bardziej niż dotychczas zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości zacierając granice między tym co wirtualne a tym co namacalne. Twórca projektu planuje kampanię crowdfundingową na platformie Raisemana oraz globalną przedsprzedaż w serwisie Kickstarter. Zaangażowanie w projekt zapowiada spółka Codeaddict S.A. notowana na NewConnect, która zamierza objąć 25 proc. udziałów, realizując tym samym założenia swojej strategii w segmencie Venture Building’u.

My Force to odzież typu wear-tech (czyli technologia połączona z codziennymi ubraniami) kierowana do odbiorców z branży gamingowej, esportowej oraz muzycznej. Produkt dzięki zestawowi silników wibracyjnych rozszerza zakres doznań skorelowany w czasie rzeczywistym z dźwiękiem podczas wirtualnej rozgrywki czy konsumpcji innych mediów. To pozwala nie tylko widzieć i słyszeć ale przede wszystkim czuć na własnej skórze to co wcześniej było tylko i wyłącznie wirtualne.

 

- Projekt MyForce nabiera rozpędu. Stworzony przez nas prototyp jest zgodny z założeniami projektu, czyli niezależnie od oprogramowania naszego sprzętu tj. komputer, telefon, konsola czy gogle VR nasza bluza jest kompatybilna i w pełni funkcjonalna, co gigantycznie rozszerza jej zakres zastosowania od pierwszego dnia, dlatego z dumą przygotowujemy się do komercyjnego wdrożenia. Nasz projekt to przełom w branży gamingowej oraz muzycznej, przenosi rozgrywkę w inny, niedostępny do tej pory wymiar bez konieczności instalowania złożonych komponentów. MyForce działa praktycznie ze wszystkim i na wszystkim co posiada połączenie bluetooth – to jest tak proste jak połączenie się z bezprzewodowy głośnikiem czy słuchawkami. Liczymy, że nasz koncept spotka się z pozytywnym odbiorem rynku – komentuje Kamil Moliński, prezes zarządu MyForce.

 

My Force przygotowuje się do startu kampanii crowdfundingowej na platformie Raisemana, podczas której będzie można nabyć część udziału w przychodach, który będzie realizowany najprawdopodobniej jeszcze w tym roku. Została uruchomiona już wishlista i każdy zainteresowany może już zaznaczyć chęć udziału w kampanii. W drugiej części roku planowane jest rozpoczęcie globalnej przedsprzedaży w serwisie Kickstarter, a sam produkt jest kierowany w pierwszej kolejności na rynek amerykański.

 

www.myforce.tech

Wishlista na Raisemana: www.raisemana.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Franciszek Szukała

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl