2021-05-18
Nick Jonas został globalnym ambasadorem marki Dexcom, producenta systemów do ciągłego monitorowania poziomu glukozy (CGM). U amerykańskiego piosenkarza i aktora cukrzyca typu 1 została zdiagnozowana w 2003 roku, gdy był nastolatkiem.
Obecnie, 28-letni gwiazdor otwarcie opowiada o swojej chorobie, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniami z innymi diabetykami w nowym spocie, wyemitowanym po raz pierwszy na amerykańskim Super Bowlu. Reklama pokazuje system CGM Dexcom jako nową, lepszą technologię, która zastąpi bolesne nakłuwanie opuszków palców wykonywane do tradycyjnego pomiaru cukru glukometrem.
„Zbyt wiele osób z cukrzycą nadal cierpi z powodu bolesnego i przestarzałego nakłuwania palców” – mówi Nick Jonas. „Naprawdę wierzę, że diabetycy zasługują na najlepszą możliwą opiekę i taki jest duch mojego pierwszego spotu. Bardzo zależy mi na tym, aby dotrzeć z komunikatem zwiększającym świadomość i podkreślającym potrzebę lepszego dostępu do systemów CGM dla tak wielu osób z cukrzycą, jak to tylko możliwe.”
Dziesiątki milionów osób chorych na cukrzycę na całym świecie by zmierzyć poziom cukru wciąż posługuje się tradycyjną metodą nakłuwania palców. To zwraca uwagę na brak wiedzy o przełomowej technologii ciągłego monitorowania glikemii (CGM), która rewolucjonizuje samokontrolę w cukrzycy i potrzebę poprawy dostępu do CGM.
System CGM Dexcom G6 wykorzystuje umieszczony pod skórą czujnik i nadajnik, który w czasie rzeczywistym wysyła odczyty poziomu glukozy do kompatybilnego smartfonu* lub odbiornika Dexcom, bez konieczności wykonywania bolesnego pomiaru glukometrem †. CGM Dexcom wyświetla także informacje o strzałkach trendu, by pokazać kierunek i tempo zmiany poziomu glukozy, ułatwiając podejmowanie decyzji terapeutycznych oraz pomagając w unikaniu zbyt wysokich i niskich wartości glukozy. ‡
Spot reklamowy, w którym wystąpił Nick Jonas, pokazuje jak bardzo rozwinęły się różne technologie w ciągu ostatnich 40 lat. Kontrastuje to z faktem, że osoby z cukrzycą wciąż korzystają z metody wynalezionej w latach 70 XX w., czyli kilka razy dziennie nakłuwają opuszki palców, aby zmierzyć poziom glukozy. Polska wersja spotu będzie emitowana przez najbliższe miesiące w mediach cyfrowych.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Nickiem Jonasem, ponieważ przyświeca nam wspólny cel. Pragniemy w jak najefektywniejszy sposób wyjaśnić działanie technologii CGM, która w znaczący sposób poprawia jakość życia osób z cukrzycą” – powiedział Chad Petterson, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu w Dexcom - „Cukrzycy zasługują na najlepszą opiekę, dlatego wraz z czołowymi stowarzyszeniami diabetyków, pracownikami służby zdrowia oraz ubezpieczycielami staramy się zwiększyć wiedzę o systemach CGM oraz poprawić dostęp do nich.”
Współpraca Dexcom z Nickiem Jonasem opiera się na ścisłej kooperacji z najważniejszymi organizacjami typu non-profit zajmującymi się cukrzycą. W ten sposób ma powstać wielozasięgowy panel dyskusyjny, na którym będzie poruszana potrzeba uświadamiania, edukowania oraz łatwiejszego dostępu do nowoczesnych metod kontrolowania cukrzycy. Do organizacji zaangażowanych w projekt należą: Beyond Type 1, organizacja non-profit, której współzałożycielem jest Nick Jonas, Children With Diabetes, College Diabetes Network, JDRF International oraz Taking Control of Your Diabetes.
Aby dowiedzieć się więcej o systemie Dexcom CGM, odwiedź: dexcompolska.pl/
***
* Listę urządzeń, które są kompatybilne z systemem Dexcom G6 znajdziesz na: https://www.dexcom.com/compatibility
† Jeśli ostrzeżenia dotyczące poziomu glukozy i odczyty z G6 nie odpowiadają objawom i lub symptomom, do podejmowania decyzji terapeutycznych należy użyć glukometru.
Wymaga połączenia internetowego i aplikacji Dexcom Follow
‡ Ostrzeżenie predykcyjne zbliżającym się o 55 mg/dL za 20 minut może w porę powiadomić o ciężkiej hipoglikemii – dając pacjentowi czas na odpowiednie działania, które mogą zapobiec zagrożeniu.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.