NoVa Park z letnią kampanią i gorącymi wyprzedażami!


NoVa Park z letnią kampanią i gorącymi wyprzedażami!
2022-06-06
Z początkiem czerwca w NoVa Park rozpoczął się ulubiony okres mieszkańców Gorzowa i okolic – czas wyprzedaży.

Start letnich przecen NoVa Park komunikuje za pomocą kampanii wizerunkowej „Łowcy stylu na…topie”, do przeprowadzenia której wykorzystano wiele kanałów promocyjnych.

Jak co roku, czerwiec to start sezonu na letnie wyprzedaże w NoVa Park! Produkty w atrakcyjnych cenach można znaleźć m.in. w popularnych sieciówkach, takich jak Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Reserved, Cropp, House, Mohito, C&A, Medicine, Intersport, 4F, Adidas, New Balance, Puma, Sizeer czy 50 Style. Jest to doskonała okazja, aby pełnowartościowe produkty kupić w znacznie niższych cenach, a tym samym odświeżyć swoją garderobę przed nadchodzącym sezonem wakacyjno-urlopowym. W ofercie znanych marek można znaleźć wszystko, co potrzebne na letni wyjazd – lekkie i wygodne obuwie na dłuższe i krótsze podróże, przewiewne koszule i sukienki, krótkie spodenki oraz szeroką gamę letnich dodatków, w tym okulary przeciwsłoneczne, kapelusze i pojemne torby plażowe!

Aby zachęcić swoich klientów do polowania na modowe perełki, NoVa Park prowadzi kampanię wizerunkową „Łowcy stylu na…topie”. Najnowsza odsłona kampanii jest kolorowa, pełna pozytywnej energii oraz nawiązuje do lata, wakacji na plaży i gorącego słońca! Kolorystyka przywołująca skojarzenia z sycylijskimi cytrusami emanuje ciepłem i optymizmem. Wspomaga też kreatywność, która jest niezwykle istotna, gdy szukamy modowych perełek. Pełni energii i uśmiechu bohaterowie w otoczeniu mozaiki wakacyjnych atrybutów zachęcają do upragnionego wypoczynku i podróży.

„Letnie wyprzedaże to prawdziwe święto wszystkich łowców okazji i… dobrego stylu! W NoVa Park właśnie rozpoczęło się gorące cenowe szaleństwo, a nam nie pozostaje nic innego jak zaprosić naszych Klientów do skorzystania atrakcyjnych przecen” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Letnia kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS wyeksponowanych wewnątrz galerii, kampanii radiowej oraz mediów społecznościowych i strony internetowej NoVa Park. Informacje o wyprzedażach są dostępne na stronie internetowej www.nova-park.pl w zakładce „Promocje”.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Reserved, Cropp, House, Mohito, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Douglas, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, Vision Express, Fielmann, Media Expert, Pepco, KFC czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

www.nova-park.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl