Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 19


Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 19
2011-07-13
Nowe funkcje mobilne i możliwości przetwarzania w chmurze pozwalają działom handlowym zwiększyć przychody i zaoszczędzić czas.

Oracle wprowadza na rynek oprogramowanie Oracle CRM On Demand Wersja 19 o najlepszych w branży możliwościach w zakresie stymulowania wzrostu przychodów, obniżania kosztów i poprawy obsługi klienta.

Jest to dowód ciągłego dążenia firmy Oracle do wdrażania kolejnych innowacji.

  • System Oracle CRM On Demand Wersja 19 udostępnia nowe zaawansowane funkcje rozszerzające możliwości komunikacji mobilnej iprzetwarzania wchmurze. Zapewnia m.in. klientom ipartnerom spersonalizowany dostęp do najważniejszych informacji zzakresu zarządzania kontaktami zklientem (CRM) wnajłatwiejszy dla nich sposób, czyli zpoziomu najczęściej użytkowanych rozwiązań - od tabletu iPad, poprzez różnego typu urządzenia przenośne typu telefonu iPhone czy urządzenia Blackberry, aż po system Microsoft Outlook.
  • Zapewnienie przedstawicielom handlowym możliwości wszechstronnego dostępu do danych eliminuje konieczność ich kłopotliwego aktualizowania oraz pomaga zapewnić spójność tych danych, dzięki czemu przedstawiciele mogą się skupić na sprzedaży zamiast tracić cenny czas na dokonywanie ręcznych aktualizacji.
  • Zaawansowane funkcje mobilne udostępniane przez nową aplikację sieciową do smartfonów zapewniają przedstawicielom handlowym dostęp do informacji oraz możliwość ich aktualizacji zdowolnego miejsca i odowolnej porze.
  • Łatwiejszą obsługę zapewnia nowy, bogaty wfunkcje interfejs użytkownika systemu Microsoft Outlook, który umożliwia dostęp do wszystkich informacji wramach znanej aplikacji, zarówno online jak ioffline.
  • Nowe rozszerzenia dla przetwarzania wchmurze obejmują możliwości dostosowywania systemu po stronie klienta - pozwala to klientom tworzyć bogate wfunkcje, zaawansowane rozwiązania dostosowane do własnych potrzeb.
  • System Oracle CRM On Demand Wersja 19 udostępnia rozszerzone funkcje branżowe dla sektorów takich jak nauki przyrodnicze, ubezpieczenia, usługi finansowe ibranża motoryzacyjna. Nowe funkcje modułu Life Sciences, to: zbiorcze definiowanie planowanych połączeń (Mass Creation of Planned Calls), rozszerzona wersja narzędzia do wykonywania ocen PCD oraz możliwość dostosowywania irozszerzania funkcji do obsługi relacji zosobami kontaktowymi (Account - Contact Relationships). Nowe funkcje dla branży motoryzacyjnej to m.in. funkcja Dealer Addresses oraz ulepszona funkcja Historical Analytics. Nowe możliwości dla branży ubezpieczeń to obsługa tworzenia polis, funkcja Policy Object Enhancements oraz rozszerzenia funkcji Financial Plans iFinancial Accounts.

Wypowiedzi towarzyszące

„W systemie Oracle CRM On Demand Wersja 19 wprowadzono wiele nowych możliwości, takich jak funkcje mobilne nowej generacji oraz hierarchie możliwości, które pozwolą zwiększyć wydajność użytkowników" - powiedział Jonathan Eastwood, kierownik działu rozwiązań biznesowych (Business Delivery) w firmie CRMNow. „Rozszerzone otwarte interfejsy API CTI oraz dostosowania w języku Java umożliwiają programistom wykorzystywanie otwartych standardów w celu spełniania unikatowych wymagań klientów".

„Minęło zaledwie dziewięć miesięcy od wprowadzenia na rynek poprzedniej wersji głównej systemu Oracle CRM On Demand, a Oracle ponownie potwierdza swoją pozycję lidera innowacji, udostępniając przedstawicielom handlowym nowe możliwości, które pozwolą im sprostać napiętym terminom" - powiedział Anthony Lye, wiceprezes Oracle ds. systemów Oracle CRM. „System Oracle CRM On Demand Wersja 19 jest wyjątkowo wszechstronny i łatwy w obsłudze, pozwala przedstawicielom handlowym zaoszczędzić wiele czasu i oferuje przedsiębiorstwom nowe możliwości uzyskiwania przychodów. Firma Oracle dokłada wszelkich starań, aby oferować swoim partnerom i klientom niezrównane korzyści biznesowe, o czym dobitnie świadczą nowe możliwości mobilne i funkcje z zakresu przetwarzania w chmurze udostępnione w ramach systemu Oracle CRM On Demand Wersja 19".

Informacje dodatkowe

Serwis internetowy poświęcony systemowi Oracle CRM On Demand Wersja 19

Informacje o produkcie Oracle CRM On Demand Wersja 19

Forum internetowe na żywo poświęcone systemowi Oracle CRM i rozwiązaniom do handlu elektronicznego, 12 lipca

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795

Katarzyna.Pilarska@oracle.com

Oracle Polska na Facebooku

http://www.facebook.com/OraclePolska

Blog Oracle Polska

http://oracle-pl.blogspot.com/


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl