Podwójna przyjemność - pierwsza kampania Permen® KING


Podwójna przyjemność - pierwsza kampania Permen® KING
2012-08-06
Miękkie, sączące się z nocnej lampki światło, nastrojowa muzyka i ona, a raczej one – kołyszące rytmicznie biodrami i z wdziękiem pozbywające się kolejnych elementów garderoby.

„Niektóre rzeczy lepiej prezentują się w pionie, szczególnie gdy występują podwójnie” – przekonuje w swoim spocie producent nowego suplementu diety Permen® KING, zawierającego niemal dwukrotnie więcej L-argininy, by jeszcze skuteczniej intensyfikować doznania w sypialni.

6 sierpnia 2012 roku startuje pierwsza kampania reklamowa nowego preparatu Permen® KING. Skierowana jest do mężczyzn aktywnych, pragnących urozmaicić i wzbogacić swoje życie seksualne, zarówno poszukując nowych doświadczeń, jak i stosując środki wspomagające.

W ramach kampanii przygotowano 15-sekundowy spot będący kontynuacją dotychczasowej komunikacji marki Permen®. Reklama przedstawia kobietę w finezyjny sposób ściągającą poszczególne elementy swojego ubioru. Kadr – początkowo przedstawiony w pozycji poziomej – przechodzi do pionu. Zaraz, zaraz… brzmi znajomo? Nie do końca, ponieważ w najnowszym spocie do blondynki dołącza łudząco do niej podobna koleżanka! W ten sposób marka Permen®, wprowadzając pod swój parasol nowy produkt – Permen® KING, komunikuje niemal dwukrotnie większą dawkę L-argininy zawartą w preparacie.

Nowy Permen® KING swoją siłę zawdzięcza przede wszystkim zwiększonej ilości L-argininy (w dwóch tabletkach jest jej aż 600 mg!). Dzięki starannemu połączeniu z wyciągiem z żeń-szenia, wysoko skoncentrowanym ekstraktem z żurawiny wielkoowocowej CystiCranTM oraz Tribulus terrestris (buzdygankiem ziemnym) preparat wspomaga wywołanie erekcji i poprawia jej jakość. Regularnie przyjmowany, zwiększa komfort współżycia, wpływa na libido oraz stymuluje intensywność doznań podczas stosunku.

Pierwsza kampania Permen® KING obejmuje swoim zasięgiem największe publiczne oraz komercyjne stacje telewizyjne, takie jak TVP, TVN, Polsat, Atmedia.

Kreację spotu przygotował Opus B, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative, natomiast za działania public relations odpowiada Open Media.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Walmark
http://

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl