Premiera marki illu – światło, które wyraża Ciebie
|
illu to nowa marka oświetleniowa, która powstała z potrzeby tworzenia światła bliskiego człowiekowi – emocjonalnego, funkcjonalnego i pięknego w formie. Jej filozofia „around light” skupia się na relacji między światłem, przestrzenią i emocjami.
27 października w Warszawie odbyła się oficjalna premiera marki.
Wydarzenie zorganizowane w wyjątkowej przestrzeni Mysia 3, okazało się niezwykle inspirującym spotkaniem architektów, projektantów oświetlenia oraz przedstawicieli mediów związanych z architekturą i designem. Podczas premiery zaprezentowano wizję i filozofię marki, w której technologia, design i emocje tworzą harmonijną całość.
„Jestem przekonana, że światło jest jednym z najbardziej osobistych elementów w życiu człowieka. Kształtuje nastrój, wpływa na emocje i sposób w jaki odbieramy dane miejsce. Dlatego w illu tworzymy oświetlenie, które współgra z naszą indywidualnością, samopoczuciem i pozwala wyrazić siebie. Tak właśnie postrzegamy definicję tworzenia komfortu przestrzeni za pomocą światła. ” – mówi Marzena Lesińska, twórczyni marki illu, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu w Lena Lighting.
Podczas premiery illu zaprezentowano także lampę „Snob”, zaprojektowaną przez Marcina Szczelinę – krytyka i kuratora architektury, wydawcę magazynu Architecture Snob. Choć nie jest on projektantem, poszukiwanie odpowiedniego światła do własnej przestrzeni zainspirowało go do stworzenia własnej lampy. Współpraca z illu zaowocowała projektem, która stał się manifestem świadomego i odpowiedzialnego projektowania.
„Snob nie jest przedmiotem – to sposób myślenia o świetle. Szukałem lampy, która nie tylko oświetla, ale także opowiada o uważności, prostocie i czasie. Jest również wyrazem mojego przekonania, że prawdziwa elegancja nie wymaga efektu, a sens nie potrzebuje hałasu” – mówi Marcin Szczelina.
Lampa Snob doskonale wpisuje się w filozofię illu. To światło, które dojrzewa z przestrzenią i ludźmi. Projekt ten nie podąża za trendami, lecz szuka sensu w prostocie i trwałości. Przypomina nam, że wrażliwość, precyzja i odpowiedzialność nie są dziś luksusem, lecz wartością. Również sama premiera illu pokazała, że światło może być czymś więcej niż tłem – może stać się emocją, gestem i manifestem.
Marka illu swoją ofertę kieruje zarówno do architektów i projektantów, jak i do odbiorców indywidualnych. Także tych młodszych, którzy urządzają swoją pierwszą, własną przestrzeń. Oferuje nie tylko same lampy, ale zapewnia także pełne wsparcie i pomoc w doborze detali technicznych. Każdy projekt traktowany jest indywidualnie – tak, aby światło idealnie współgrało z wizją twórcy, osobowością klientów i charakterem przestrzeni.
illu around light – światło stworzone z pasji i zrozumienia indywidualnych potrzeb.
Nadesłał:
V5 Group
|




