Premiera marki illu – światło, które wyraża Ciebie


Premiera marki illu – światło, które wyraża Ciebie
2025-10-28
illu to nowa marka oświetleniowa, która powstała z potrzeby tworzenia światła bliskiego człowiekowi – emocjonalnego, funkcjonalnego i pięknego w formie. Jej filozofia „around light” skupia się na relacji między światłem, przestrzenią i emocjami.

27 października w Warszawie odbyła się oficjalna premiera marki.

Wydarzenie zorganizowane w wyjątkowej przestrzeni Mysia 3, okazało się niezwykle inspirującym spotkaniem architektów, projektantów oświetlenia oraz przedstawicieli mediów związanych z architekturą i designem. Podczas premiery zaprezentowano wizję i filozofię marki, w której technologia, design i emocje tworzą harmonijną całość.

 „Jestem przekonana, że światło jest jednym z najbardziej osobistych elementów w życiu człowieka. Kształtuje nastrój, wpływa na emocje i sposób w jaki odbieramy dane miejsce. Dlatego w illu tworzymy oświetlenie, które współgra z naszą indywidualnością, samopoczuciem i pozwala wyrazić siebie. Tak właśnie postrzegamy definicję tworzenia komfortu przestrzeni za pomocą światła.  ” – mówi Marzena Lesińska, twórczyni marki illu, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu w Lena Lighting.

Podczas premiery illu zaprezentowano także lampę „Snob”, zaprojektowaną przez Marcina Szczelinę – krytyka i kuratora architektury, wydawcę magazynu Architecture Snob. Choć nie jest on projektantem, poszukiwanie odpowiedniego światła do własnej przestrzeni zainspirowało go do stworzenia własnej lampy. Współpraca z illu zaowocowała projektem, która stał się manifestem świadomego i odpowiedzialnego projektowania.

 „Snob nie jest przedmiotem – to sposób myślenia o świetle. Szukałem lampy, która nie tylko oświetla, ale także opowiada o uważności, prostocie i czasie. Jest również wyrazem mojego przekonania,  że prawdziwa elegancja nie wymaga efektu, a sens nie potrzebuje hałasu” – mówi Marcin Szczelina.

Lampa Snob doskonale wpisuje się w filozofię illu. To światło, które dojrzewa z przestrzenią i ludźmi. Projekt ten nie podąża za trendami, lecz szuka sensu w prostocie i trwałości. Przypomina nam, że wrażliwość, precyzja i odpowiedzialność nie są dziś luksusem, lecz wartością. Również sama premiera illu pokazała, że światło może być czymś więcej niż tłem – może stać się emocją, gestem i manifestem.

Marka illu swoją ofertę kieruje zarówno do architektów i projektantów, jak i do odbiorców indywidualnych. Także tych młodszych, którzy urządzają swoją pierwszą, własną przestrzeń. Oferuje nie tylko same lampy, ale zapewnia także pełne wsparcie i pomoc w doborze detali technicznych. Każdy projekt traktowany jest indywidualnie – tak, aby światło idealnie współgrało z wizją twórcy, osobowością klientów i charakterem przestrzeni.

illu around light – światło stworzone z pasji i zrozumienia indywidualnych potrzeb.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

V5 Group

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl