Rozpoczyna się kampania wizerunkowa marki Żywiec


2012-04-06
Legendarna marka polskiego piwa premium – Żywiec, prezentuje swoje niezaprzeczalne atrybuty.

Właśnie rozpoczyna się kampania telewizyjna, w której wszyscy miłośnicy złocistego trunku z Żywca odnajdą najwspanialsze wartości i cechy doskonałego piwa warzonego od przeszło 156 lat.

Marka Żywiec od lat jest synonimem kunsztu żywieckich piwowarów. Czas nieubłagalnie płynie a piwo Żywiec nieustannie gwarantuje, jakość premium i smak pamiętany przez lata. Najnowsza kampania telewizyjna marki Żywiec bezpośrednio podkreśla atrybuty piwa: jakość oraz wieloletnie dziedzictwo. Siła i charakter marki dla wielu pokoleń są wyznacznikiem najlepszych dokonań piwowarskich. Stąd pomysł na podkreślenie w najnowszym spocie niepodważalnych cech marki Żywiec.

Film powstał na bazie dwóch wcześniejszych realizacji, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez rynek i konsumentów. Z jednej strony marka odnosi się do swojego wieloletniego dziedzictwa i charakteru, z drugiej strony pokazuje energię oraz młodzieńczy entuzjazm wypływający z emocji. Dzięki temu piwo Żywiec wciąż umacnia swoją pozycję marki premium i utwierdza konsumentów w przekonaniu, że jest gwarantem niepodważalnej jakości.

Spot stanowi element kampanii wizerunkowej marki Żywiec w ramach aktualnych i planowanych działań marketingowych.

Akcja marketingowa obejmuje:

Telewizja: Spoty telewizyjne w telewizji ogólnopolskiej i tematycznej;
Kreacja: Agencja Just;
Produkcja: dom produkcyjny Opus;
Media: Macroscope OMD.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl