Rozpoczyna się kampania wizerunkowa marki Żywiec
Legendarna marka polskiego piwa premium – Żywiec, prezentuje swoje niezaprzeczalne atrybuty.
Właśnie rozpoczyna się kampania telewizyjna, w której wszyscy miłośnicy złocistego trunku z Żywca odnajdą najwspanialsze wartości i cechy doskonałego piwa warzonego od przeszło 156 lat.
Marka Żywiec od lat jest synonimem kunsztu żywieckich piwowarów. Czas nieubłagalnie płynie a piwo Żywiec nieustannie gwarantuje, jakość premium i smak pamiętany przez lata. Najnowsza kampania telewizyjna marki Żywiec bezpośrednio podkreśla atrybuty piwa: jakość oraz wieloletnie dziedzictwo. Siła i charakter marki dla wielu pokoleń są wyznacznikiem najlepszych dokonań piwowarskich. Stąd pomysł na podkreślenie w najnowszym spocie niepodważalnych cech marki Żywiec.
Film powstał na bazie dwóch wcześniejszych realizacji, które zostały bardzo dobrze przyjęte przez rynek i konsumentów. Z jednej strony marka odnosi się do swojego wieloletniego dziedzictwa i charakteru, z drugiej strony pokazuje energię oraz młodzieńczy entuzjazm wypływający z emocji. Dzięki temu piwo Żywiec wciąż umacnia swoją pozycję marki premium i utwierdza konsumentów w przekonaniu, że jest gwarantem niepodważalnej jakości.
Spot stanowi element kampanii wizerunkowej marki Żywiec w ramach aktualnych i planowanych działań marketingowych.
Akcja marketingowa obejmuje:
Telewizja: Spoty telewizyjne w telewizji ogólnopolskiej i tematycznej;
Kreacja: Agencja Just;
Produkcja: dom produkcyjny Opus;
Media: Macroscope OMD.
Nadesłał:
joannat
|