Świadectwo oCen! - na koniec roku szkolnego wystaw ocenę MADO-MEDIA.
Ruszył pierwszy internetowy konkurs firmy Mado-Media. Wystarczy wypełnić krótką ankietę oceniającą stronę internetową firmy i opisać swoje spostrzeżenia dotyczące witryny a książka „Marketing wystawienniczy” jest już w zasięg
Firma Mado-Media przygotowała letnią akcję promocyjną wraz z e-konkursem. Koniec roku szkolnego to czas wystawiania ocen i cenzurek, z zachowania i całorocznej pracy. Do działania takiego zachęcają także organizatorzy nowej akcji promocyjnej, których intencją jest poznanie opinii klientów na temat firmowej witryny internetowej www.madomedia.pl.
W ankiecie dostępnej na stronie www.madomedia.pl, zapytano o opinię klientów na temat szaty graficznej, treści strony i jej nawigacji. Najważniejsze pytanie to opinia o stronie ta pozytywna jak i negatywna. Pozwoli ona firmie organizującej konkurs na poprawienie i ulepszenie serwisu pod kątem klienta i jego potrzeb. Odpowiedź na wszystkie pytania i wypełnienie danych kontaktowych pozwala na wzięcie udziału w konkursie i wygranie książki „Marketing wystawienniczy", której autorem jest Barry Siskind.
Źródło: Mado-Media Sp. z o.o.