Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?
Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły.
Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły.
Pani Dorota Dańczak- Król zaprezentowała sposoby działania oraz zorganizowała ćwiczenia z wykorzystaniem nowej wiedzy dotyczącej podejścia do tego typu problemów. Profesjonalizm, wiedza oraz zaprezentowane techniki zsumowały się na ocenę 4,83 , którą otrzymała Pani trener. Szkolenie odbyło się 23.11.2011.
Wybrane wypowiedzi uczestników:
„Osoba o dużej wiedzy merytorycznej, potrafiąca przekazać ją w jasny i przejrzysty sposób.
Informacje przydatne w pracy, interesujące techniki radzenia sobie z klientem trudnym.
Profesjonalizm, odp. na trudne pytania.
Profesjonalne przygotowanie.”
Uczestnikom życzymy sukcesów, a trenerowi serdecznie gratulujemy!
Nadesłał:
Dawid Martynowski
|