UniTalk i Firmao: nowy wymiar obsługi klienta dla małych przedsiębiorstw
UniTalk i Firmao połączyły siły, aby dostarczyć małym firmom potężne narzędzie do rozwoju.
UniTalk i Firmao połączyły siły, aby dostarczyć małym firmom potężne narzędzie do rozwoju. Integracja telefonii VoIP od UniTalk z jednym z najlepszych polskich systemów CRM dla małych firm, Firmao, otwiera przed przedsiębiorstwami nowe możliwości efektywnej komunikacji z klientami i zwiększenia sprzedaży.
Niezależnie od wielkości, specyfiki i branży działalności firmy, integracja telefonii VoIP i systemu CRM jest solidną inwestycją w przyszłość biznesu. Rozwiązanie to umożliwia stworzenie jednolitej bazy danych o klientach i historii ich kontaktów oraz automatyzację większości procesów związanych z zarządzaniem relacjami z klientami. Dzięki temu można skupić się na rozwoju biznesu i zwiększeniu zysków.
W szczególności integracja umożliwia:
- Zapisanie historii interakcji z każdym klientem. Przychodzące połączenia są automatycznie rejestrowane w systemie CRM, co pozwala śledzić pełną historię interakcji, tworzyć zadania, przypomnienia itp.
- Uzyskanie natychmiastowego dostępu do informacji o kliencie podczas rozmowy. Pozwala to poprawić jakość obsługi, zapewniając bardziej spersonalizowaną obsługę, a także szybko reagować na zapytania.
- Automatyzację rutynowych zadań i zwiększenie wydajności zespołu. Automatyzacja rutynowych czynności, takich jak tworzenie nowych kontaktów, nagrywanie rozmów, wysyłanie przypomnień, pozwoli pracownikom skupić się na bardziej istotnych zadaniach.
- Zwiększenie sprzedaży dzięki spersonalizowanemu podejściu do klientów. Efektywniejsza praca z klientami i lepsze zrozumienie ich potrzeb prowadzi do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientów.
- Uzyskanie szczegółowych analiz do podejmowania świadomych decyzji. Możliwość zbierania i analizowania szczegółowych statystyk dotyczących połączeń: czasu trwania, liczby nieodebranych połączeń itp., pozwala zoptymalizować pracę firmy.
Integracja jest dostosowana do potrzeb firm z każdej branży, ponieważ można ją skonfigurować pod kątem konkretnych wymagań biznesowych.
Chmura, niezawodne serwery i całodobowa pomoc techniczna UniTalk gwarantują ciągłość procesów biznesowych i możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie.
Aby dowiedzieć się więcej o rozwiązaniu i wypróbować je bezpłatnie przez 14 dni, odwiedź: https://unitalk.cloud/pl/uslugi/telefonia-voip/