Volkswagen Polo Challenge - gra z udziałem Nowego Polo
![]() |
Volkswagen Polo Challenge to gra, która robi furorę wśród wszystkich miłośników gier komputerowych z całego świata. Ponad 1.4 milionów pobrań tej gry z Apple App Store potwierdza ogromne zainteresowanie nowym modelem Volkswagena. Wszyscy fani Polo mogą odbyć swoją wirtualną jazdę próbną.
W specjalnej grze prowadzenie samochodu odbywa się na czas, na tle różnych miast. W ten sposób, krótko po światowej premierze w Genewie, można osobiście przetestować nowego Volkswagena Polo - sterując nim za pomocą ekranu dotykowego swojego iPhone'a lub iPoda.
Volkswagen Polo został po raz pierwszy przedstawiony całemu światu na międzynarodowych targach motoryzacyjnych w Genewie, 3 marca br. Równolegle do tej premiery, w Apple App Store pojawiła się gra z jego udziałem. W ciągu zaledwie dwóch tygodni gra znalazła się na pierwszym miejscu na liście najczęstszych pobrań aż w 39 krajach. Także w Stanach Zjednoczonych nie schodzi z listy Top 10.
W ten sposób, marka Volkswagen pokazuje umiejętne wykorzystywanie wszelkich dostępnych środków przekazu marketingowego i nośników reklamowych. Poza reklamami drukowanymi w prasie, spotami radiowymi i telewizyjnymi, Volkswagen korzysta z najnowocześniejszych kanałów komunikacji: z internetu i telefonii komórkowej. Liczba 1.4 mln pobrań potwierdza, że to słuszny kierunek. Efektowność marketingu wiralnego, dzięki któremu informacja o nowej grze rozeszła się w błyskawicznym tempie, zdecydowanie przeszła oczekiwania.
Jednocześnie pokazuje to ogromny potencjał, który można wykorzystać do nawiązania nowych relacji z młodymi konsumentami o motoryzacyjnych zainteresowaniach.
Volkswagen Polo Challenge to interaktywna gra- wyścig, który cechuje wyśmienita jakość 3D. 8 tras do wyboru i precyzyjnie dopracowane szczegóły graficzne zachwycają każdego miłośnika gier tego typu.
Nową grę Volkswagen Polo Challenge można bezpłatnie pobrać ze strony App Store. Do pobrania gry wymagane jest posiadanie programu QuickTime.