Wakacyjny outdoor w stylu FRUGO


Wakacyjny outdoor w stylu FRUGO
2012-08-02
W wakacje FRUGO przenosi swoją kampanię tam, gdzie najchętniej spędzają czas jego fani - na ciepłe nadmorskie plaże. Jej formuła jest oryginalna, jak sam napój: tym razem FRUGO ostrzega!

Wakacyjne tablice umieszczone bezpośrednio na plażach ostrzegać będą przed czyhającym na plażowiczów gorącym słońcem, białym piaskiem i letnią morską bryzą. Niebezpieczeństwu zaradzi jedynie odpowiedni poziom FRUGO w organizmie!

„Marka FRUGO zobowiązuje, nie mogliśmy więc pozwolić sobie na standardowe przesłanie. Koncepcja letniej kampanii FRUGO zaskakuje, bo przełamuje reguły, jest lekko niegrzeczna i jako taka - ciekawa i atrakcyjna dla odbiorców.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare. „Z naszej kampanii konsumenci dowiadują się, że jedynym skutecznym remedium na wszystkie wakacyjne >niebezpieczeństwa< tego lata jest FRUGO, które w odróżnieniu od konkurencji składającej obietnice bez pokrycia, gwarantuje po prostu łyk dobrego humoru, a wraz z nim wakacyjną radość i wolność.”

Za koncepcję kreatywną akcji odpowiada agencja GREY, tablice Clear Channel Communication (1,8 x 1,2 m) zakupił dom mediowy Mindshare. Akcja „FRUGO ostrzega” będzie trwać do końca sierpnia br.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl