Złoty Spinacz dla Noble Banku
Noble Bank zdobył statuetkę Złotego Spinacza w kategorii Finanse. Ta prestiżowa nagroda przyznawana jest najlepszym projektom z branży public relations podczas corocznej Gali Złote Spinacze organizowanej przez Związek Firm Public Relations.
Podczas tegorocznej Gali Złotych Spinaczy, która odbyła się 16 listopada, wręczono nagrody w 16-tu kategoriach głównych, 2 kategoriach specjalnych oraz 10-ciu kategoriach sektorowych. Projekt Noble Banku był bezkonkurencyjny w kategorii sektorowej „Finanse”. Wykorzystując kreatywne narzędzia PR, przełamał dotychczasowe rozumienie private bankingu w Polsce, wyznaczając niepodważalne standardy tego sektora, skierowanego do najzamożniejszych klientów. Działania PR umożliwiły silną ekspozycję mediową marki Noble Bank oraz zainicjowały intensywną dyskusję w środowisku najzamożniejszych klientów na temat standardów private bankingu.
„Celem projektu było przypomnienie najzamożniejszym Polakom o kanonach definiujących najwyższej klasy usługi private banking. Od dłuższego czasu obserwowaliśmy bowiem powszechną tendencję do nadużywania określenia private banking w odniesieniu do usług z segmentu personal banking - mówi Wojciech Sury, Dyrekto Biura Public Relations Getin Noble Bank S.A. „Udało nam się również wzmocnić wizerunek Noble Banku, jako polskiego pioniera private bankingu“ – dodaje.
Zwycięski projekt został zrealizowany wspólnie przez zespół PR Getin Noble Bank i agencję Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Nadesłał:
RC2
|