Eurowag zaktualizował swój portal klienta. Wprowadzono ulepszoną mapę sieci akceptacji, w tym dostos


2022-11-10
Klienci Eurowag mogą liczyć na szybszy czas reakcji, responsywny design i nowe funkcje map w portalu klienta

Eurowag, wiodący europejski dostawca zintegrowanych rozwiązań w zakresie komercyjnego transportu drogowego, wprowadza dużą aktualizację do swojego portalu klienta. Zaprojektowany dla klientów Eurowag portal oferuje szybszy czas reakcji, responsywny design dla łatwego i przyjaznego użytkowania na telefonach komórkowych oraz, co najważniejsze, ulepszoną funkcjonalność map.

Dzięki zaktualizowanym mapom, klienci Eurowag będą mogli znacznie łatwiej orientować się w sieci akceptacji firmy. Dzięki współpracy z partnerską firmą Travis, obejmuje ona nie tylko tysiące stacji paliw w całej Europie, ale także myjnie samochodowe, punkty czyszczenia cystern i parkingi. Mapy będą również oferować bardziej szczegółowe informacje na temat konkretnych stacji paliw, w tym dokładne lokalizacje, aktualne ceny paliwa i AdBlue oraz inne usługi. Zaktualizowano również nawigację, by uwzględnić potrzeby samochodów ciężarowych i wziąć pod uwagę limity wagowe mostów lub ograniczenia wysokości podczas planowania trasy przez tunele.

"Bardzo zależy nam na tym, aby korzystanie z portalu klienta było intuicyjne, sprawne i praktyczne dla naszych klientów. Wszystkie nowe funkcje są więc dostosowane do potrzeb komercyjnego transportu towarowego. Dzięki ulepszonym mapom, użytkownik może mieć pewność, że zaplanowana trasa jest dostosowana do specyfiki jego samochodu ciężarowego i że nie spotkają go po drodze żadne niedogodności. Z doświadczenia wiemy, że ograniczenia wagi i wysokości na trasie lub zbyt mała liczba miejsc parkingowych mogą znacznie utrudnić podróż kierowcom. Ponadto, większość innych systemów nawigacyjnych nie uwzględnia tych parametrów" - wyjaśnia zalety zaktualizowanych map Jiří Orság, Product Owner w Eurowag.

Dodatkowo klienci mogą tworzyć listę swoich ulubionych przystanków na mapach, łatwiej będzie też śledzić użytkowane stacje dzięki powiadomieniom czy planować tankowanie w konkretnym miejscu i w najlepszych cenach. Cały portal klienta jest teraz stabilniejszy, ma intuicyjny interfejs, szybszy czas reakcji i, co najważniejsze, responsywny design, który ułatwia korzystanie z niego nawet na telefonie komórkowym.

Najważniejsze uaktualnienia w portalu klienta:

  • Ulepszona mapa sieci akceptacji
    • Teraz pokazuje również usługi sieci partnerskiej Travis, takie jak myjnie samochodowe, usługi czyszczenia cystern i parkingi.
    • Szczegółowe informacje o stacjach benzynowych, w tym lokalizacja, ceny paliw i inne usługi.
    • Planowanie trasy z uwzględnieniem parametrów samochodu ciężarowego.
  • Szybszy czas reakcji i lepsza stabilność portalu
  • Responsywny design, pozwalający na korzystanie z portalu klienta na telefonie komórkowym
  • Możliwość tworzenia listy ulubionych stacji benzynowych i innych przystanków
  • Łatwe do skonfigurowania powiadomienia, np. o tankowaniu na określonej stacji paliw

Portal Klienta jest serwisem przeznaczonym dla klientów firmy Eurowag. Nowe funkcje dostępne są po zalogowaniu się za pomocą nazwy użytkownika i hasła.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Basia Kurzejewska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl