Festiwalowa kolekcja marki answear.LAB „Be Brave”


2022-06-13
„Bądź na tyle odważna, aby używać swojego głosu, nie bądź echem czyjejś opinii”– przekonuje marka answear.LAB w nowej kampanii towarzyszącej kolekcji „Be Brave”. Inaugurująca festiwalowy sezon kapsuła jest inspirowana silnymi i odważnymi kobietami znanymi ze świata popkultury i sztuki.

Odwaga to nie brak strachu, ale umiejętność spojrzenia mu prosto w oczy i powiedzenia: “Hej odsuń się, jesteś na mojej drodze”. To właśnie śmiałość i zdecydowanie napędzają do działania, pozwalają zwalczyć napotkane przeciwności, wyjść ze swojej strefy komfortu i poradzić sobie z wyzwaniami. Przypomina o tym marka answear.LAB, przy okazji kolekcji „Be Brave, nawiązującej do buntu, wyzwolenia, rockowego artyzmu oraz motywów ze świata sztuki, którym towarzyszyły przełomowe dla kobiet momenty w historii.

W nowej kapsule znajdziemy stylizacje zaczerpnięte z filmu “Thelma i Louise”, w którym główne bohaterki nie bały się podjąć ryzyka, by wreszcie poczuć niczym nieskrępowaną wolność. Kolorowe etniczne nadruki i hafty zostały zainspirowane malarstwem Fridy Kahlo – niepokornej meksykańskiej artystki łamiącej tematy tabu. Jej przesiąknięta do głębi feminizmem sztuka to symbol emancypacji oraz sprzeciwu wobec przyjętych reguł dominującej ideologii.

Na potrzeby kolekcji specjalną grafikę, emanującą kobiecą mocą, stworzyła ilustratorka i designerka Katarzyna Bogucka “Nioska”. Wreszcie, zmysłowe, śmiałe fasony swoim charakterem nawiązują do postulatów rewolucji seksualnej, która wstrząsnęła Zachodnią Europą i Ameryką na przełomie lat 60. i 70. XX w. Ruch kwestionował tradycyjne normy społeczno-obyczajowe, rozpoczynając ważną dyskusję na temat emancypacji i praw kobiet. Hasło “Be Brave” nie jest pustym sloganem, lecz okazją do snucia niekończącej się opowieści o odwadze i byciu sobą, o walce z własnymi słabościami i dumnym, pewnym siebie kroczeniu przez życie ku spotkaniu ze spełnionymi marzeniami i wolnością.

Najnowsza propozycja answear.LAB to pochwała odwagi, śmiałości i pewności siebie, bez których ciężko funkcjonować współczesnym kobietom. Świat, w którym żyjemy, jest chaotyczny. Nie ma cukrowej powłoki - jest nieskończony hałas i niezliczone elementy rozpraszające. W takim świecie, jeśli chcemy, aby głos kobiet został usłyszany, musimy być odważne: w działaniach, gestach, słowach. Chcemy zachęcić kobiety do tego, aby nie dostosowywały się do innych, nie wpisywały w utarte wzorce, lecz zawsze mówiły własnym zdaniem. By były nieustraszenie autentyczne i odważnie się wyróżniały. By to właśnie świat do nich się dostosowywał, nie na odwrót".

Kolekcja „Be Brave” dostępna jest w sprzedaży od 26 maja w sklepie internetowym Answear.com: https://answear.com/s/be-brave


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

zuskaka

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl