in Digital Marketing Conference pod patronatem LOANDO Group


2022-06-01
13-14 czerwca 2022 roku odbędzie się prawdziwe święto digital marketerów. W tym terminie odbędzie się kolejna edycja in Digital Marketing Conference. Wydarze powraca do stacjonarnego spotkania na żywo, przewidziano także transmisję on-line.

13-14 czerwca 2022 roku odbędzie się prawdziwe święto digital marketerów. W tym terminie odbędzie się kolejna edycja in Digital Marketing Conference. Wydarze powraca do stacjonarnego spotkania na żywo, przewidziano także transmisję on-line.

in Digital Marketing Conference to prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z digital marketingu! Pierwsza konferencja miała miejsce w 2015 roku. Od tego czasu spotykają się osoby zajmujące się zawodowo marketingiem internetowym. To wydarzenie dla tych, którzy się pasjonują się digital marketingem lub dopiero chcą zacząć tę fantastyczną przygodę.

W połowie czerwca na wszystkch czeją 2 dni pełne wiedzy, doświadczenia, inspiracji oraz pomysłów na działania marketingowe w 2022 roku!

Dla kogo przeznaczona jest konferencja? – Dla wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych – przekonują organizatorzy. – A także dla tych, którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje umiejętności i dzięki temu czerpać dużą radość ze swojej pracy oraz osiągać cele biznesowe.

Zarejestrować się można pod adresem indm.pl.

Wybrane tematy:

  • Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.

  • Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.

  • Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.

  • Seo – wytyczne i rekomendacje praktyków

  • Ocena efektywności kampanii digital.

  • Różne sekwencje dobrego media planu.

  • Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne

  • Interpretacja kpi – analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.

  • Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.

  • Technologia w służbie marketingu.

  • Zagadnienia Design Research + Market Research.

  • Budowa skutecznego i angażującego newslettera

  • Strategie content marketingowe

  • Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?

  • Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne?

Co przygotowali organizatorzy?

  • Spotkanie w gronie praktyków oraz czas na integrację;

  • Konferencja, na której od razu trenujesz się w digital marketingu;

  • Pomysły, analizy, przykłady, wyniki, trendy, raporty, komentarze i rekomendacje;

  • Źródło absolutnie rzetelnej wiedzy, nowych rozwiązań i praktycznych wskazówek;

  • Wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią;

  • Kolejne świetne tematy bierzemy pod lupę – zawsze dobry program;

  • Sondy, ankiety, wnioski, rekomendacje, w których możesz uczestniczyć;

  • Wydarzenie, na którym rozwijasz swój warsztat pracy;

  • Program przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;

  • Każdy z wykładów ma wspólny cel – rozwinąć Twoje umiejętności;

  • Tematy, które odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług;

  • Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z bogatym doświadczeniem i imponującymi pomysłami.

Patronem medialnym wydarzenia jest LOANDO Group.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Klang! Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl