JDE prezentuje nową ofertę kaw ziarnistych marki Prima


JDE prezentuje nową ofertę kaw ziarnistych marki Prima
2022-10-25
Wczoraj wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nowe ziarna marki Prima. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Nowa kawa ziarnista Prima Aroma powstała z myślą o gustach polskich konsumentów poszukujących świeżości. Swój wyjątkowy smak zawdzięcza kompozycji wysokiej jakości ziaren Arabica i Robusta oraz precyzyjnie dobranemu sposobowi palenia. Kawa ziarnista Prima jest dostępna w dwóch wariantach intensywności smakowej – pełnej i zbalansowanej Aroma Gold oraz bogatej i wyrazistej Aroma Intenso.

W najnowszej kampanii JDE kawa ziarnista Prima promowana jest z wykorzystaniem spotów emitowanych w TV, kanałów digital (YouTube, portale horyzontalne, aplikacje gazetkowe, rich media), social mediów (Facebook, Instagram, Pinterest), jak również materiałów POS w sklepach stacjonarnych. Kampania potrwa do 31.12.2022 r.

Działania od strony mediowej realizowane są przez agencję mediową Havas Media, kreację TV i digital przygotowała agencja BBDO, natomiast realizację spotu TV powierzono studiu Bites i studiu Televisor.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl