Kosmetyki Hagi SMART z kampanią marketingową subko&co


2022-06-14
Hagi - polska marka kosmetyczna - wypuściła nową kolekcję kosmetyków do twarzy - Hagi SMART.

Według opisu producenta, przynoszą one użytkowniczkom modułowe rozwiązania dla każdego rodzaju skóry. Dzięki temu można – niczym z klocków - budować swoje własne kosmetyczne rytuały. Do stworzenia całej kolekcji Hagi SMART, jej producent wykorzystuje m.in. witaminy i naturalne składniki aktywnych, takie jak sezamina czy ekstrakt z ryżu. Za kampanię marketingową tej kolekcji odpowiedzialna jest agencja subko&co.

Producent starannie przygotował całą najnowszą kolekcję kosmetyków z myślą o kobietach ceniących naturalne składniki i delikatność.

- HAGI SMART to kosmetyki towarzyszące współczesnej kobiecie, która potrzebuje ich zarówno do szybkiej pielęgnacji, jak i wolnego rytuału takiego jak face yoga, czy skin wellness” - mówi Agnieszka Muniak, Communication Director marki i dodaje: - Produkty opierają się na witaminach w stężeniach, które wspomagają naturalne procesy regeneracji, nawilżenia i ochrony, ale nie działają przytłaczająco przyzwyczajając skórę do nadmiaru substancji aktywnych.

Na kolekcję HAGI Smart składają się kosmetyki do codziennego użytku w czterech liniach: A, B, C i D, poświęconych konkretnym problemom z cerą. Dodatkowo, każda z linii dzieli się na dwie grupy. Pierwsza grupa to kosmetyki codzienne, takie jak kremy i sera, które dostarczają skuteczną i szybką pielęgnację. Druga grupa kosmetyków to oleje i esencje przeznaczone do domowego spa i do masażu twarzy. Cała linia stworzona została w taki sposób, by zaspokajać potrzeby współczesnych kobiet, które potrzebują pewnego codziennego wsparcia ale też od czasu do czasu mają potrzebę pielęgnacji w stylu “slow”.

Decyzję o wyborze agencji poprzedziły warsztaty kreatywne poprowadzone przez agencję subko&co, na których powstał szkic narracji dotyczącej nowej linii. Finalnie do realizacji kampanii wybrana została właśnie agencja subko&co, która podobnie jak Hagi jest butikową firmą z silną, kobiecą energią. Kluczową kwestią było to, żeby przekonać Konsumentki, by bawiły się kosmetykami, testowały je i budowały z nich własne zestawy pielęgnacyjne. Zamiast narzucać gotowe rozwiązania - podpowiadać, co może działać i dlaczego. 

Linia SMART to szeroka kolekcja kosmetyków, która jest bardzo przemyślana i która odpowiada na różnorakie potrzeby.Przy takiej liczbie produktów wyzwaniem było było wyjaśnienie użytkowniczkom podziału kosmetyków  z jednej strony w kontekście linii, czyli potrzeb skóry, z drugiej strony w kontekście sposobu użycia, czyli kosmetyków codziennych i tych do domowego spa.

Cztery linie kosmetyków odpowiadają czterem składnikom aktywnym - A czyli witamina A, B czyli witamina B3, C czyli witamina C i D jak D-Panthenol. Aby ułatwić odszyfrowanie działania poszczególnych linii, marka we współpracy z agencją postawiły na łatwe do zapamiętania hasła: “A jak Ale nawilżenie!”, “B jak Bez niedoskonałości!”, “C jak Cudownie gładka!” i “D jak Do widzenia podrażnienia!”. Dzięki klarownej identyfikacji wizualnej poszczególnych linii produktowych, opartej na pastelowych kolorach, kosmetyki są łatwe do rozpoznania w drogeriach. 

Ważną rolę w przekazaniu głównej idei #artofbeingsmart odgrywają również influencerki, takie jak Natalia Kusiak czy Julia Ziółkowska z Live Better, a szczególnie Olga Frycz. Proces wyboru partnerek do współpracy influencerskiej nie był prosty, bardziej niż zasięgi liczyło się idealne dopasowanie treści tworzonych przez influencerki do wartości reprezentowanych przez linię SMART i do grupy docelowej. 

W ramach realizowanej kampanii #artofbeingSMART agencja subko&co była odpowiedzialna
za stworzenie strategii komunikacji wprowadzenia produktu na rynek, ​key visual, stworzenie kreacji​ do kampanii display na Facebook Ads i Google Ads oraz poprowadzenie współpracy z influencerkami. subko&co jest francusko-polską agencją digital marketingową.

Już od 8 lat tworzy wyróżniające się projekty, angażujące historie, skuteczne kampanie dla klientów z branży beauty: Pierre Fabre, Ala Natural Beauty i nie tylko: Matthew Cookson, This is Commitment, Ania Jakubowski, Enterprise Investors, Generali, PolCard from Fiserv, Auchan, Le Rustique, Gula.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iwonamichalowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl