Marka Duda liderem pasztetowych
2022-06-01
Zakłady Mięsne Silesia po raz kolejny utrzymały pozycję lidera w sektorze sprzedaży pasztetowej – wynika z badań firmy Nielsen, przeprowadzonych w 2021 roku.
To utrzymanie mocnej pozycji lidera rynku, a Pasztetowa marki Duda pojawia się w nowych smakach i rozwija niezwykłą komunikację marketingową.
Najnowszy raport Nielsena potwierdza silną pozycję lidera marki Duda wśród pasztetowych. Pasztetowa to produkt, który w ofercie znajduje się od samego początku marki Duda i mocno zakorzenił się w świadomości Polaków. Najbardziej znana pasztetowa to klasyczna wersja firmowa, oraz drobiowa z dodatkiem wieprzowiny. Warto jednak pamiętać, że pasztetowa Duda dostępna jest także w innych, ciekawych smakach: cebulowym, pomidorowym, czy ze szczypiorkiem. Wkrótce oferta poszerzy się także o inne nuty smakowe. Niezmiennie jednak jest to najchętniej wybierana pasztetowa w Polsce.
Tak Kultowa Pasztetowa to produkt na tyle wyjątkowy, że jako jedyny z całego portfolio marki Duda posiada swoje dedykowane konta na portalach społecznościowych, a komunikacja marki, oparta m.in. na memach, wkracza do kultury masowej i nawiązując do aktualnych wydarzeń, w zabawny sposób komentując rzeczywistość.
– Pasztetowa to kultowy produkt naszej marki Duda i jednocześnie najlepiej sprzedająca się gama w segmencie ekonomicznym. Jak wynika z raportu Nielsena, w 2021 roku była najczęściej kupowanym produktem w swojej kategorii – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju ZM Silesia. – Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć dedykowany kanał w mediach społecznościowych poświęcony pasztetowej, a nasza niestandardowa komunikacja została doceniona przez użytkowników oraz pozytywnie zauważona przez media specjalistyczne
i ogólnopolskie, głównie dzięki wykorzystaniu real time marketingu – wyjaśnia Marietta Stefaniak.
Pasztetowa była także m.in. przedmiotem akcji promocyjnej na antenie radia RMF FM, co zaowocowało zabawnym felietonem Tomasza Olbratowskiego oraz powstaniem piosenki o pasztetowej, której można posłuchać na kanale YouTube.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Świeża Bazylia PR & event agency
|
|
Wasze komentarze (0):