Marka Maczfit rozbudowuje ofertę dla klientów


Marka Maczfit rozbudowuje ofertę dla klientów
2022-02-04
Marka Maczfit wraz z nowym rokiem rozbudowała ofertę dla swoich klientów. Wśród nowości zaproponowanych przez lidera cateringu dietetycznego w Polsce zainteresowani znajdą m.in. dietę FODMAP.

Marka Maczfit wraz z nowym rokiem rozbudowała ofertę dla swoich klientów. Wśród nowości zaproponowanych przez lidera cateringu dietetycznego w Polsce zainteresowani znajdą m.in. dietę FODMAP. Nowa pozycja została stworzona przede wszystkim dla osób chorujących na zespół jelita drażliwego (IBS), a jej skuteczność jest udowodniona naukowo. Ponadto klienci mogą także domówić do swojej diety autorskie, wegańskie masło orzechowe.

 

Catering dietetyczny Maczfit oferuje już aż 13 gotowych diet, a także dietę z wyborem dań, w ramach której klienci wybierają swój jadłospis spośród 25 posiłków każdego dnia. To świetne rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy chcieliby samodzielnie decydować, co pojawi się na ich talerzu. Ponadto firma oferuje możliwość domawiania i usuwania poszczególnych posiłków. Maczfit dba o to, aby regularnie odpowiadać na potrzeby klientów, a ich zadowolenie stanowi dla marki priorytet. W związku z tym nieustannie zaskakuje kolejnymi udogodnieniami.

 

W ofercie Maczfit pojawiła się właśnie nowa propozycja – dieta FODMAP, która została stworzona przez australijskich naukowców z Monash University, a jej założeniem jest zdecydowane ograniczenie zdolnych do fermentacji węglowodanów, takich jak laktoza, fruktoza, fruktany, sorbitol i inne alkohole cukrowe. Ponadto znacząco minimalizuje również gluten, pistacje oraz orzechy nerkowca. W zaproponowanym dla klientów jadłospisie gotowej diety FODMAP znajdziemy m.in. sałatkę z krewetkami, awokado, grejpfrutem i ogórkiem, risotto dyniowe z tymiankiem, a także ramen z kurczakiem, jajkiem, szczypiorkiem i makaronem soba. Pomimo licznych ograniczeń marka zadbała o to, aby była nie tylko pełnowartościowa i zbilansowana, lecz przede wszystkim smaczna i różnorodna. 

 

Co więcej, osoby korzystające na co dzień z diety z wyborem dań mogą domówić do swojego zamówienia wegańskie masło orzechowe – autorski produkt marki Maczfit, stworzony w stu procentach z naturalnych składników. Ta pyszna, wegańska przekąska z daktylami i solą himalajską to gwarancja prostego, zdrowego składu i najlepszego smaku. Produkt nie zawiera nabiału oraz glutenu, zapewnia sytość i hamuje ochotę na niekoniecznie zdrowe przekąski. W ofercie Maczfit znajdziemy również MaczJuice’y, MaczShoty i białkowe koktajle okołotreningowe.

 

Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku – lider w branży cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku. Firma jest także pionierem innowacji w swojej branży – wprowadziła na rynek pierwszą mobilną aplikację do zarządzania dietą i śledzenia postępów oraz możliwość wyboru posiłków.

 

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kasiaderen

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl