McCormick wprowadził na polski rynek nowe smaki kultowego sosu FRANK’S RedHot – Craft Edition


2022-05-10
FRANK’S RedHot, kultowa amerykańska marka ostrych sosów o prostym składzie rozszerzyła swoje portfolio produktów w Polsce. Frank’s to numer 1 w kategorii sosów ostrych w USA1. Nowe smaki sosów pasują właściwie do wszystkich dań, również tych z warzyw.

Marka FRANK'S RedHot została wprowadzona na polski rynek spożywczy 3 lata temu przez firmę McCormick, światowego lidera rynku produktów smakowych i właściciela marki Kamis. Oryginalny amerykański sos Frank's Original nie zawiera konserwantów i składa się tylko z 5 prostych składników: chili (min. 35%), wody, mielonego czosnku, octu i soli. Unikalne połączenie ostrości i smaku, sprawia, że nadaje się on do wszystkiego i otwiera przed miłośnikami ostrości nowe horyzonty. Pewnie dlatego bardzo szybko zyskał w Polsce dużą popularność.

W marcu 2022 marka rozszerzyła polskie portfolio produktów o 2 nowe smaki z linii „Craft Edition", umacniając tym samym swoją pozycję w kategorii sosów ostrych. Nowe warianty to Wędzone Chipotle oraz Opiekane Jalapeno:

Wędzone Chipotle - dodaje wędzonego i lekko ostrego posmaku, idealnie nadaje się do dań mięsnych i z grilla. Pasuje również do dań z warzyw.

Opiekane Jalapeno - dobrze komponuje się z daniami meksykańskimi jak taco czy burrito, świetnie sprawdzi się także jako dip do nachos, sos na kanapkę lub do warzyw.

Pyszne, ostre sosy, zapakowane zostały w butelki o niezwykle atrakcyjnym kształcie, o pojemności 135 ml. Wszystkie smaki powstają metodami prawdziwych rzemieślników - swoją oryginalność zawdzięczają przede wszystkim specjalnej obróbce papryczek chili, które są głównym składnikiem każdego z sosów marki (stanowią minimum 35% całości). Dodają one daniom ostrości i wyjątkowego, głębokiego smaku. Do stworzenia sosów Frank's używane są tylko składniki wysokiej jakości, a w samych sosach widoczne są nasiona oraz kawałki grillowanej papryczki chili. W składzie znajdziemy również inne składniki kategorii premium, np.: wędzoną sól i czosnek. Przygotowane bez sztucznych barwników i konserwantów, są również odpowiednie dla wegan oraz wegetarian. Bo to właśnie doskonały skład jest gwarantem świetnego smaku i sukcesu sosów Frank's RedHot!


Produkty Frank's Red Hot na przełomie kwietnia i maja zostały wsparte kampanią, która obejmie przede wszystkim następujące kanały: YouTube, Facebook i Instagram oraz TikTok, a także wsparcie w punktach sprzedaży. Najnowsza kampania marki podkreśla przede wszystkim długą tradycję obecności sosów na rynku amerykańskim - Frank's Red Hot podkręca smak już od ponad 100 lat! I to właśnie sos tej marki jest sekretnym składnikiem oryginalnych amerykańskich Buffalo Wings, które teraz można przygotować w domu samemu! Marka chce też inspirować do eksperymentowania w kuchni z wykorzystaniem oryginalnego połączenia ostrości i smaku w sosach Frank's Red Hot!

1 źródło: Euromonitor International Limited, edycja Packaged Food 2021, dla kategorii zdefiniowanej jako sosy chili, wartościowa sprzedaż detaliczna sosów Frank's w USA, dane z 2020

***
Firma McCormick jest światowym liderem w kategorii przypraw i produktów smakowych. Z roczną sprzedażą w wysokości 5,3 miliarda dolarów firma produkuje, sprzedaje i dystrybuuje przyprawy, mieszanki przypraw i inne smakowite produkty dla całego przemysłu spożywczego - punktów sprzedaży detalicznej, producentów żywności i firm gastronomicznych. Dzięki firmie McCormick każdego dnia, bez względu na to, gdzie i co jesz, możesz delektować się wyśmienitym smakiem potraw.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

m.myrlak

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl