W kolekcji SHERO znajdziemy najmodniejsze ubrania tej jesieni. Znajdują się w niej wełniane płaszcze, skórzane trencze, ramoneski i bomberki. Marynarki oversize o wyrazistych liniach czy wybijający się na pierwszy plan czerwony garnitur. Choć wywodzi się on z męskiej szafy, to nawiązuje przede wszystkim do charakterystycznego dla lat 80. trendu power suit – stylizacji mocno stąpających po ziemi kobiet sukcesu. Z kolei podkreślające sylwetkę sukienki z asymetrycznym dekoltem, marszczeniami czy wycięciami są ukłonem w stronę osób, które czują się pewnie we własnym ciele. Nie brakuje również elementów casualowych, wśród których znajdują się T-shirty z manifestującym siłę hasłami. Zwiewne, miękko układające się tkaniny kontrastują z charakternym, ciemnym denimem i naturalną skórą, tworząc intrygującą, różnorodną mieszankę. Propozycje Answear.LAB utrzymane są w odcieniach czerni, szarości, bieli i beżu, z mocniejszym akcentem czerwieni. Czyste, wyraziste, zdecydowane kolory mają wzmacniać przekaz kolekcji i nawiązywać do wszechmocy kobiet.
Za kolekcją SHERO, oprócz uniwersalnego, kobiecego przesłania, kryje się coś więcej. Marka Answear.LAB w swoich działaniach nie ogranicza się jedynie do tworzenia mody, ale pragnie dotrzymywać kroku swoim klientkom i wspierać je w życiu na własnych zasadach. Od początku swojej działalności, tworzy limitowane kolekcje i angażuje się w inicjatywy, które niosą za sobą nie tylko realne wsparcie dla kobiet na całym świecie. Przykładem takich działań jest chociażby zeszłoroczna kolekcja Girl Power, z której dochód został przeznaczony na wsparcie podopiecznych fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. Marka rozpoczęła również działania „I’m a feminist”, które mają na celu rozpowszechnienie świadomości o Światowym Dniu Feminizmu i edukację o roli równouprawnienia. W tym roku dołączyła również do inicjatywy „Wszechmocne”, gdzie razem z Wirtualną Polską przedstawia historię zwykłych kobiet, których moc polega na codziennym podejmowaniu ciężkiej pracy i pokonywaniu życiowych trudności.
To wszystko daje nam inspirację do podejmowania kolejnych działań takich jak chociażby tworzenie kolekcji o superbohaterkach. W Answear.LAB wierzymy, że każda z nas, niezależnie od pochodzenia, wyznania czy orientacji seksualnej powinna mieć szansę na realizowanie się, spełnianie swoich marzeń oraz godne życie. Chcemy pokazywać kobietom, że mają w sobie siłę, która sprawia, że mogą czuć się wyjątkowe i wszechmocne każdego dnia- Agnieszka Korsak, Brand Director Answear.LAB
Limitowana kolekcja „SHERO” dostępna jest wyłącznie w sklepie internetowym answear.com: https://answear.com/s/shero-answear-lab