Poznaj złotego medalistę HELIO!
Marka HELIO ponownie została doceniona w ogólnopolskim badaniu „NAJLEPSZY PRODUKT 2022 – Wybór Konsumentów”!
Celem badania „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” jest wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych produktów minionego roku. Tegoroczna, 11. już edycja konkursu, organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, pozwoliła wskazać bestsellery 2022. Wśród najlepszych nowości spożywczych, najwyższe miejsce na podium zajęły MIGDAŁY PIECZONE z linii bez konserwantów HELIO Natura, które otrzymały ZŁOTY MEDAL w najważniejszej kategorii: BAKALIE I PRZEKĄSKI BAKALIOWE!
MIGDAŁY z bakaliowej kolekcji HELIO Natura pieczone są w piecach HELIO bez dodatku soli i tłuszczu, dzięki temu charakteryzuje je naturalnie wyjątkowy smak. Są przy tym wyjątkowo aromatyczne i chrupkie, a przede wszystkim są prawdziwą skarbnicą zdrowia – bogate są w błonnik, zawierają m.in. żelazo, wapń, białko czy foliany. Sprawdzają się jako kulinarny składnik sałatek, zup czy deserów oraz zdrowa i smaczna przekąska.
Z dumą informujemy, iż podczas tegorocznej edycji prestiżowego plebiscytu „NAJLEPSZY PRODUKT 2022”, na podium znalazły się także 2 inne nowości z bakaliowej kolekcji HELIO Natura: NERKOWCE PIECZONE, wyróżnione w kategorii PRODUKTY BIO, EKO oraz PESTKI DYNI PIECZONE z dodatkiem soli morskiej (PRZEKĄSKI SŁONE). Z kolei w kategorii PRODUKTY KULINARNE SŁODKIE wyróżniona została nasza bestsellerowa - bezglutenowa, bez konserwantów i bez oleju palmowego – MASA KRÓWKOWA Premium słony karmel. To nowy smak w popularnej, wielokrotnie już nagradzanej linii mas do ciast HELIO, która od lat nieustannie cieszy się ogromnym zaufaniem polskich Konsumentów!
„Cztery podia w kluczowych dla HELIO kategoriach to znakomity prognostyk na ten rok. Jako lidera branży bakaliowej szczególnie cieszy złoto w kategorii bakalie i przekąski bakaliowe. Wizerunek zdrowej marki procentuje też medalami za słone przekąski i produkty eko. Wisienką na torcie jest zaś podium w słodkich produktach kulinarnych. Z doświadczenia laureata wcześniejszych edycji Konkursu, stwierdzam, że to nie tylko wielki honor i satysfakcja z bycia docenionym, ale też praktyczne narzędzie marketingowe. Dla konsumenta to forma niezależnej, zbiorowej rekomendacji, a tym samym istotny bodziec do zakupu. Dla dystrybutora to zaś wiarygodna i syntetyczna forma badania marketingowego, na którym warto oprzeć decyzje co do wprowadzenia dobrze rokujących nowości. Synergia jest zatem dla wszystkich, każdy zyskuje”- mówi Grzegorz Sobociński, kierownik biura zarządu i marketingu HELIO.
Nadesłał:
Agnieszka EFEKTPR
|