Tetra Pak promuje opakowanie przyszłości na żywność


Tetra Pak promuje opakowanie przyszłości na żywność
2022-06-02
W najnowszej kampanii Tetra Pak, jeden z liderów w zakresie pakowania i przetwórstwa żywności, edukuje w zakresie zrównoważonego podejścia do opakowań na żywność. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Wystartowała nowa odsłona kampanii Tetra Pak „Wybierz naturę. Wybierz karton”, ukazująca drogę marki do stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność na świecie. Celem Tetra Pak jest tworzenie opakowań wykonanych wyłącznie z materiałów pochodzenia roślinnego, w pełni odnawialnych, w pełni nadających się do recyklingu i neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla. W tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną działania, które przybliżają Tetra Pak do osiągnięcia tego celu.

Komunikacja rozpoczęła się 10 maja i potrwa do sierpnia. Ze względu na grupę docelową i segment B2B, działania reklamowe prowadzone są w prasie branżowej i w mediach digitalowych – obejmują banery display, social media, YouTube i współpracę podcastową. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Grayling.

https://www.youtube.com/watch?v=OQqZ0l-LNvw


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl